Muita, jonka nykyinen mies on elämänsä PARAS PANO?
Kommentit (40)
Minulla! Tuntuu ihan uskomattomalta, että hän saa minut lyhyessäkin ajassa tulemaan useampaan kertaan! :)
On nykyinen ehdottomasti paras. Kokemusta on muutamasta muusta, mutta kukaan toinen ei ole osannut pitkittää omaa orgasmiaan niin että minä olen ehtinyt varmasti saada eikä ole osannut ottaa mua samalla lailla sängyssä huomioon.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 22:02"]Ehdottomasti <3<3<3 meillä kemiat pelaa täydellisesti yhteen kaikessa. Myös seksissä. Tajunnan räjäyttävät orgasmit<3 terveisiä vaan naapurin rouvalle ;)
[/quote]
Mullekko? Terkkuja takasi <3 millos pantais...haluun ottaa taas suikkiin...nam! ;)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:52"]
Paras ja ainoa.
[/quote]
Nää on aina niin hauskoja. Ihan sama kuin sanois "Makaronilaatikko on maailman parasta ruokaa, mitään muuta en oo ikinä maistanu, mut tiedän et se on parasta!" :D :D :D :D
[/quote]
Niinpä, siellä luolan perällä on turvallista istua.
[/quote]
Miksi pitäisi vaihtaa tai kokeilla muita, kun ensimmäisessä ei ole mitään vikaa?
[/quote]
Ei pidä, vaan jättää vastaamatta juuri tähän ketjuun.
Kyllä, reilut 11 vuotta yhdessä ja aina vaan paranee, kokemusta kymmenestä eri miehestä :)
Kyllä on! Ei mee vaihtoon ikinä mikäli minusta on kiinni :-)
Kyllä vain. Kymmeniä seksi- ja monia seurustelusuhteita ollut 22 vuotisen ikäni aikana, ja voin rehellisesti todeta, että nykyinen miesystäväni on paras kaikista. Just sopivan kokoinen, osaa käyttää sitä oikein, ja tietää naisen herkimmät paikat. Tekee mut aina hulluksi, raapii ja hivelee selkää ja kylkiä, sekä reisiä...huh!! Harmi vaan, että seksiä on melko harvoin (melko passiivinen mies), mutta kun on lakanavalssin aika, alkaa mieheni kukoistaa. Sitomisleikit sun muut kiusoittelut ovat tämän miehen kanssa parhautta!! rakastan ku hän välillä kuristaa ja tukistaa seksin aikana, se saa mut tuntemaan paljon voimakkaammin. Ahh <3
Ei ole. Eikä edes se, jota rakastan kiihkeimmin. Mutta luotettavin on ja se riittää. Muutenkin mukava. Mutta kyllähän mua tilanne vähän harmittaa... :( Mutta kun saa seksistä nautintoa ekan kerran päälle 40-vuotiaana, niin näinkin voi käydä. Tiedän siis, että mulla on ollut seksuaalisesti parempia miehiä ja varsinkin sellaisen löytäminen olisi nykymeiningillä mahdollista, toisin kuin nuorena kun seksi evvk.
Todellakin on! Kateeksi käy vaimoaan, joka varmaankin saa herkutella useammin.
Pääasia että saa lainata välillä.
Ehdottomasti! On läsnäoleva, huomioonottava ja silittelee pitkät ajat vartaloani seksin jälkeen. Kunpa sitä vain olisi useammin, mies on melko passiivinen tapaus. Ehkä siksi, ettei hallitse pikaisia, sessiot kestävät aina tunnin (olen ainut kenen kanssa hän on koskaan ollut). Ehkä pitäisi neuvoa, mutta pelkään loukkaavani.
Aloitus tähän ketjuun on tehty melkein 10 vuotta sitten, jolloin ei tullut yhtään vastausta. Nyt mammat retostelevat seksillä kuin ennen resepteillä. Miksi kaikki on muuttunut moraalittomaan suuntaan?
Onneksi pelastit tämän kuolevan langan.
Jep. Takana tosin vasta 8 kk, mutta aina vain paranee.
Mulla!!! 3vuotta ja synnytyksenkin jälkeen seksielämä kukoistaa!!
Täällä myös! Ja ylivoimaisesti! Montaa sitä joutuikin testaamaan...
Kyllä on. Mun aviomies on antanut sellaisia kokemuksia mulle joita en ole ikinä aiemmin kokenut. Tarkoitan tuntemuksia, viimeksi viikko sitten melkein itkin ja nauroin kun en tiennyt mitä mun keholle tapahtuu. Sain voimakkaan orgasmin joka tuntui joka puolella.
N29