Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perseesi hyvännäköinen? Kuulutko niihin

Vierailija
01.06.2010 |

onnellisiin, joilla on kauniin muotoinen peppu. Itsellä perse on murheenkryyni, iso ja selluliittinen :(((( Vaikka en ole edes hirveän läski noin muuten, mutta perse on ollut iso ja lihava 13-vuotiiaasta asti. Mikään ei auta siihen, ei ruokavalio, ei liikunta. Hieman pienenee muttei tarpeeksi.

Olen hautaan asti läskiperse.

Miten saada kaunis perse? Rasvaimulla?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin muodokas takapuoli kuin laiha tai miesmäinen.

Vierailija
2/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nätin pepun ja hoikat reidet. Jos peppu on luonnostaan muhkea, ei tarvitse pelätä että juoksu kuihduttaa sen olemattomiin, juoksu vaan tekee siitä timmimmän ja kauniin mallisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siitä aika paljon kehuja. On siinä vähän selluliittiä, mutta enpä mä paljasta persettä näyttelekään.

Tämä peppu on mulla ollut aina, eli sain sen synnyinlahjaksi. Rinnat mulla sitten onkin varsinaiset ketunnokat. Eli kaikkea ei voi kai saada.

Vierailija
4/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin innoissani poikamaisesta takamuksesta, olen unelmoinut siitä aina. Farkut istusivat hyvin eikä tarvitsisi aina yrittää peittää isoa persettä pitkillä paidoilla. Olen niiiiiiiiiiiiin kyllästynyt siihen. ap

Vierailija
5/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat täyteläiset ja hyvänmuotoiset. Kaikkea ei kai voi saada...

Vierailija
6/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit taas ihan kansallispuvun taskut =)

Vierailija
7/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perse ja hyvät tissit.

Vierailija
8/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perse ja hyvät tissit.

Vierailija
9/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naama on kuin vessan ovesta repäisty:(((

Kuka sitä vartaloa vaatekertojen alta huomaa, mielummin olisi ollut niinpäin että karmee vartalo mutta kauniit kasvot.

Vierailija
10/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teen kovasti töitä sen kutistamiseksi. Mikään takapuoli ei ole sellainen, etteikö sille voisi tehdä jotain.

T.Been there, done that

Vierailija
11/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tissit on tosi rumat. Ne on pienet, ja jotenkin liian sivuilla vartalossani. Ja nännit osoittaa aavistuksen verran alas. Ihan aavistuksen, mutta silti. Siskoillanikin on tällaiset tyhmät tissit, mutta lisäksi huonot perseet :D Itse näytän takaapäin alastikin ihan hyvältä. Jos oikeen tiukasti puristan pakarat yhteen, niin sitten näkyy vähän selluliittia, mutta uimarannalla uskallan olla ihan hyvin. Mut rannallekaan en voi mennä ihan extempore, koska mulla rehottaa aina ihan hirveä puska jalkovälissä. Tai siis kun se ei pysy siellä, vaan pyrkii reisille. Mistähän sais kivat lahkeelliset simmarit?

Vierailija
12/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä te, joko bikinikunnossa vai paljonko vielä pois?

http://www.aijaa.com/v.php?i=6153218.jpg

Vierailija
13/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esim. sääret, vatsa, hampaat, huulet, kasvot?

Vierailija
14/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä te, joko bikinikunnossa vai paljonko vielä pois? <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6153218.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6153218.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6153218.jpg</a&gt;

Vierailija
16/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden naisten ja miesten mielestä paremman näköinen kuin omasta mielestäni. Ei ole selluliittiä. Olen tiimalasimallinen. Tissitkin on kiinteät ja riittävän isot. Kasvot ovat poikkeuksellisen kauniit. Olen myös erittäin älykäs. Kaikkea ei voi kuitenkaan saada: olen luonteeltani hankala enkä ollenkaan mukava ihminen.

Vierailija
17/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden naisten ja miesten mielestä paremman näköinen kuin omasta mielestäni. Ei ole selluliittiä. Olen tiimalasimallinen. Tissitkin on kiinteät ja riittävän isot. Kasvot ovat poikkeuksellisen kauniit. Olen myös erittäin älykäs. Kaikkea ei voi kuitenkaan saada: olen luonteeltani hankala enkä ollenkaan mukava ihminen.

et sinä joudu itse siitä luonteestasi kärsimään. Nauti täysillä, harvalle on noin paljon annettu.

Vierailija
18/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vartalo on kaikkinensa aivan karsee: ylipainoa, selluliittia, riippurinnat, suonikohjut... Mutta so what?

Vierailija
19/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hieman löpsähtänyt, mutta trimmaan sitä taas.

Minulla on myös tiimalasivartalo ja melko ok:t tissit. Huuleni eivät tarvitse ylimääräisiä ruiskeita, sillä ne ovat kauniit luonnonlahjana.

Mutta minulla käsittämättömän lyhyet sääret.

Olen 42 vee ja lapsia kaksi (toinen taapero)

Vierailija
20/40 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvän muotoinen ollut aina. Tissit ovatkin sitten aina olleet murheenkryyni pienuutensa takia. Mutta kauniit kasvot, pituus ja hyvinhoidetut hiukset tasapainottavat sopivasti ;-) Ja molemmat mieheni ovat olleet peppumiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän