Onko perseesi hyvännäköinen? Kuulutko niihin
onnellisiin, joilla on kauniin muotoinen peppu. Itsellä perse on murheenkryyni, iso ja selluliittinen :(((( Vaikka en ole edes hirveän läski noin muuten, mutta perse on ollut iso ja lihava 13-vuotiiaasta asti. Mikään ei auta siihen, ei ruokavalio, ei liikunta. Hieman pienenee muttei tarpeeksi.
Olen hautaan asti läskiperse.
Miten saada kaunis perse? Rasvaimulla?
Kommentit (40)
15 pepusta, mutta meleko hyvä kuitenkin, kun treenattu peppu kuitenkin on (vaikka ei siis noin pyöree). Sanotaanko, että varmasti miehet rannalla ennemin katsoo kuin jättää katsomatta...mutta onneks on kaikki muukin suht ok:ta..(rinnat tosin hiuka roikkuu, mut ne ovatkin biksuissa). Hiuksissa on paha puoli: Haaroittuvat.
Älyäkin on jonkun verran: Lyhyesti ja ytimekkäästi: keskivertoa parempi joka puolelta, mutta ei huippu. No vartalon muoto on kyllä kaunis tiimalasi. (ja osaan nuo laskutehtävät tuolta alta)
Mulla on lättäpeppu, on ollut aina, eikä oo muuksi muuttunut, vaikka oon ajoittain ollut hyvinkin liikunnallinen.
Mutta älä ap kuvittelekaan, että tällaisille pyllyttömille olisi jotain housuja. Jos on, niin kerro vaan missä! Mulla on tällä hetkellä vain risat kesähousut, koska en oo löytänyt uusia, jotka istuis jalkaan edes sen verran, ettei niitä tarvitsisi pitää käsin kiinni.
Eli älä turhaan kuvittele, että ruoho olisi yhtään vihreämpää aidan toisella puolellakaan.
Mukavan muhkea mutta ei liian iso, näyttä hyvältä sekä farkuissa että kynähameessa. Miinusta tulee selluliitista, jota liikunnasta huolimatta vieläkin on vähäsen. Kovasti taistelen sitä vastaan. Ei roiku vielä, ja toivottavasti tuo liikunta myös hidastaa rupsahtamista.
Tissitkin on mielestäni nätit vaikka ovatkin pienet, sopivat hyvin muuhun kroppaan. Naama on keskitaso-nätti, mutta iho on heikko kohtani. Se on kalvakka, helposti palava, helposti ärtyvä, helposti punakka, melkein kaikki iho-ongelmat on paitsi ei psoriarista ja couperosaa
Mulla on kapea vyötärö ja pakarat kai ihan nätit, sivusta päin kaareva, pysty peppu. Luultavasti kaunein ruumiinosani, juuri muusta ei kehuja olekaan herunut :D.
Olen saanut siitä kehuja. Tissejä ei taas ole juuri ollenkaan:(
itsekin olen tiimalasi mallia. vatsanikin on upea, lihakset näkyy vähän, ei liikaa.
mutta tissit, voisin olla vaikka lauta jos olisi vaihtoehtona! järkyt imetyksen jäljiltä! luojan kiitos, rintsikoissa näyttää hyvältä ja muhkeilta.
Terv. hyvähiuksinen lattapeppu2
haara
hirveä sellumuhku ja kokoa 48 ;) Silti olen "rantakunnossa", eli todellakin vietän aikaa rantsulla tai missä nyt ikinä tykkään. Pidän itsestäni enemmän tämän kokoisena kuin -15 vuotta ja -30kg, surullista sikäli etten osannut itseäni arvostaa silloin kun siihen olisi ollut jotain edellytyksiä.
Minä ja mun kolme siskoani ollaan koko elämämme piiloteltu pieniä takapuoliamme, koska meidät on vakaasti nuoruusiässä toitotettu siihen totuuteen, että pyllyn pitää olla sellainen J-Lo -mallinen, pyöreä ja muodokas, eikä meillä kellään ole sellaista. Ei myöskään kuitenkaan mitään kuoppaista lattapyllyä, eli vähän on pyöreyttä mutta pieni se pylly on kuitenkin, ei todellakaan vedä vertoja J-Lon takapäälle.
No, tässä viimeisen vuoden sisään itse kukin meistä taas on alkanut saada kehuja siitä, miten on hyvä pylly, sopivan kiinteä ja pieni, mikä on kuulemma harvinaista Suomessa. Mä olin aikoinani kilpaurheilija, joskaan en ole vuosiin harrastanut muuta kuin hyötyliikuntaa (tarkoittaa kuitenkin usean kilometrin kävely- ja/tai pyöräilylenkkejä päivittäin). Samoin on yhdellä siskollani, yksi siskoistani treenaa 3-4 kertaa viikossa, ja yksi työskentelee hevostalleilla eli mm. ratsastaa päivittäin. Selluliittia ei löydy, kuten ei löydy muualtakaan kropasta, ja tämä lienee jokin syntymälahja meillä. No, tässä on kuitenkin siskosten kesken mietitty välillä sitä, mikä se hyvä pylly sitten oikeastaan onkaan, kun aikoinaan meillä oli huono perse johtuen sen pienuudesta, ja nyt se sitten onkin yllättäen upeaa, että pylly on näin pieni...
mutta onneksi se on takapuolella ja minä itse olen etupuolella... tai ainakin omat silmät.
hyvä toi äskeinen =)
mulla on haluttava peppu, aika iso ja aika kiinteä mutta ei luinen ollenkaan, reisissä on sellua siellä räällä mut ei kovin näkyvää ja olkoonkin, ei haittaa, tissit on kuulemma superihanat, vaikka hieman on löystyneet imetyksessä niin ihmeen pyöräet ja uhmaa painovoimaakin vielä... ihan viihdyn ja rannalle meen jos haluan!!!
mutta omena "lihavuus":(
Siis vatsa turpoo heti ja nopeesti. En oikeeastaaan ole lihava...
Minulla on upea perse, naisia on 200 ja sehän palsta leh miä harmittaa!
Mulla on pitkäperse. Kehuja on tullut.
T.m47
Mitä naisten nännien välissä yleensä on?
V: napa
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
kuulema parempi kuin JL:lla (taisi olla vonkausta, mutta osui ja upposi...)