Lue keskustelun säännöt.
Mikä minulla on? :(
28.07.2011 |
Olen kärsinyt pari kuukautta mitä ihmeellisimmistä oireista:
- Iho mennyt huonoon kuntoon
- Kuukautiskierto heittää härän pyllyä
- Hiukset rasvoittuu nopeasti ja päänahassa kipeitä patteja
- Unettomuutta
- Huonotuulisuutta koko ajan!
Kommentit (3)
eikä vielä ole edes mummotautiaikakaan. :(
peruslabrat ja kilpirauhaset nyt alkuunsa. Jos
olet hyvin nuori, niin ehkä sulla on alkanut puberteetti ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kesäkuussa minulta löytyi kasvain kilpirauhasesta. Olen menossa kolmen viikon päästä leikkaukseen. Onneksi kasvain löytyi ajoissa!! Mene lääkäriin!!!
peruslabrat ja kilpirauhaset nyt alkuunsa. Jos olet hyvin nuori, niin ehkä sulla on alkanut puberteetti ;-)