Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä työvaatteita halvalla?

Vierailija
28.07.2011 |

Sain vihdoinkin pitkän työttömyyden jälkeen aivan ihanan työpaikan, ja sen perusteella mitä näin, siellä pukeudutaan aika tyylikkäästikin (ainakin oman mittapuuni mukaan...). Ongelmana on se, että kaapistani ei löydy kuin nuhruisia kotivaatteita, eikä tietenkään ole juurikaan rahaa satsata juuri nyt uusiin vaatteisiin :-(

Lisäksi tuntuu, ettei mulla ole oikein tuntumaa siihen, mikä mulle edes sopisi. Höh! Olen nelikymppinen, kokoa 38 ja työ on siis toimistotyötä, satunnaisia asiakaskontakteja.

Auttakaa, jännittää jo muutenkin ihan tarpeeksi!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutama kauluspaita on hyviä, sekä siistit farkut ja housut. Mutta kuitenkin sellaisia vaatteita jotka ei helpolla rypisty ja jotka ei kiristä tai muuten ole epämiellyttäviä jos suurimman osan päivästä istuu.

Neuletakit hyviä toimistoissa, koska niissä on kesällä usein aika viileää kun ilmastointi huutaa täysillä..

Onnea työpaikan johdosta :)

Vierailija
2/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutama kauluspaita on hyviä, sekä siistit farkut ja housut. Mutta kuitenkin sellaisia vaatteita jotka ei helpolla rypisty ja jotka ei kiristä tai muuten ole epämiellyttäviä jos suurimman osan päivästä istuu.

Neuletakit hyviä toimistoissa, koska niissä on kesällä usein aika viileää kun ilmastointi huutaa täysillä..

Onnea työpaikan johdosta :)

Haluaisin opetella käyttämään myös mekkoja, nyt kun kerrankin on siihen "mahdollisuus", ja selailenkin nyt niin Anttilan nettiä kuin huuto.nettiäkin, josko löytäisin jotakin edullista itselleni. Aika kiva ongelmahan tämä kuitenkin on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli ehkä vähän liian kesäinen, muut tosi kivoja. Kehtaisinko tuollaisen kotelomekon laittaa päälle, onko se vähän liian hienosteleva?

t. ap

Vierailija
6/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeanlaisilla asusteilla juhliinkin sopia.

Eli monikäyttöisiä vaatteita ja ne on mun mielestä ainakin ihan parhaita :)

Vierailija
7/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nyt "luoda" itsesi uudelleen ja susta voi tulla mekkoihminen kertaheitolla - jollet siis tunne uudelta työpaikaltasi vielä ihmisiä?

Jotenkin sitä jumittaa yhteen tyyliin, ja sitten sitä on vaikea myöhemmin enää muuttaa - sulla on kaikki kortit käsissäsi :-)

P.S. Multakin ääni sille vihreälle kietaisumekolle :-)

Vierailija
11/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit nyt "luoda" itsesi uudelleen ja susta voi tulla mekkoihminen kertaheitolla - jollet siis tunne uudelta työpaikaltasi vielä ihmisiä?

Jotenkin sitä jumittaa yhteen tyyliin, ja sitten sitä on vaikea myöhemmin enää muuttaa - sulla on kaikki kortit käsissäsi :-)

P.S. Multakin ääni sille vihreälle kietaisumekolle :-)

Vierailija
12/15 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toimistotyössä.

Vierailija
13/15 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siisti neule siihen päälle vähän tekee sitä arkisemmaksi, mutta on kuitenkin toimistoon sopiva.

Mustat tai tummat suorat housut ja polvipituinen hame vartalollesi sopivassa mallissa (jos olet hoikka, niin kynähame, jos haluat häivyttää esim. takapuolesi kokoa, niin lievä a-linja) ovat hyvät perusalaosat. Riippuen toimistosta niin myös hyvin tummat, suorat siistit farkut käyvät, varsinkin kauluspaitayläosan kanssa.

Yläosissa kauluspaita, tai neutraalin värinen palmikkoneule ovat sellaiset turvalliset vaihtoehdot.

Suosittelisin, että hankit aluksi 1-2 vaatekertaa, josta voit yhdistellä vaatteita vähän eri tavoilla eri päivinä. Sitten kun olet ollut töissä vähän pitempään, ja sinulle jää rahaa paremmin, niin käytä Stockmannin tai Sokoksen pukeutumisneuvojaa apunasi.

Merkkeinä itse olen pitänyt Ann Taylor Loftista, Gantista, Anthropoligiesta sekä Abercombie&Finchistä. (Näitä kyllä saa hakea lähinnä ebaysta, mutta vastaisen varalle.)

Vierailija
14/15 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aika hyviä, varsinkin perustyövaatteita etsiessä. Eivät hirveän persoonallisia, mutta sopivat lähes mihin vain.

Vierailija
15/15 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näytti kivalta (mutta aika hienostelevaltakin...) -olisin itse pitänyt enemmän juhla-asuna kuin arkivaatteena.

Vaikea nyt irrottautua verkkarimoodista uuteen työminään, taitaa viedä vähän aikaa :-)

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan