Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla pakkotoimintoja?

Vierailija
28.07.2011 |

Että täytyy tehdä jotain tietty määrä tms. ettei tapahdu mitään pahaa tai jtn? Tai tarkistella hella ja oven lukkoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan useamman kerran hellan ja kahvinkeittimen, että ovat pois päältä, kun lähden kotoa.

Vierailija
2/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan suihkussa, kun olen silmät kiinni:

Joku iskee minua puukolla vatsaan. Tämä kuva tulee AINA, kun olen suihkussa ja laitan silmät kiinni. En tiedä mistä johtuu. Asia ei pelota, mutta tuntuu oudolta. Mielikuvalle ei vain voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet aina kolme kertaa saippualla.

Vierailija
4/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan radion tai musiikkia autolla ajaessa, ja kotonakin, volumen pitää aina olla parillinen luku =)

Vierailija
5/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että se liittyy siihen, että kun maailmassa ja elämässä on niin paljon epävarmaa ja asioita, mitä ei voi hallita, niin sitten pää jotenkin kuvittelee voivansa hallita edes jotain tuollaisilla järjenvastaisilla toiminnoilla.

Vierailija
6/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika usein iltaisin mulla on jonkinlaisia pakkoajatuksia. Tulee kaikkia kauhukuvia mieleen mitä lapselleni voisi sattua. Esim sellaisia että olemme vaikka laivan kannella kaiteen reunalla ja lapsi on sylissäni ja tippuu mereen. Inhottavia ajatuksia, mutta en vaan voi niille mitään. Oikein vatsanpohjasta kouraisee kun tulee noita ajatuksia mieleen. Ja ne tulee aina vaan iltaisin, silloin kun olen menossa nukkumaan.

Joskus murkkuikäisenä mulla oli joitakin pakkotoimintoja. Meillä oli vessassa sellainen peilikaappi missä oli kolme ovea. Aina kun olin pessyt hampaani niin mun oli pakko avata ja sulkea reunimmaiset ovet kaksi kertaa ja keskimmäinen kolme kertaa. Mutta sain sitten itseni lopettamaan tuon, kun kerran veljeni kysyi että mitä hemmettiä sä aina paukutat niitä kaapin ovia.:D Hänen ansiostaan siis pääsin tuosta pakkotoiminnosta eroon kun mua alkoi hävettää koko juttu niin paljon että pakotin itseni lopettamaan sen.

Vierailija
7/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mietin koko ajan lapseni luomia (joita mielestäni paljon). Ne kasvavat silmissäni (muka) ja ahdistun. Tämä on hullua. Viimeksi pohdin omia etuhampaitani kaiken aikaa. Rumat, en kehtaa hymyillä, kaikki katsovat vain niitä. Masennuslääkkeiden syönti hiukan helpottaa näitä ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi