Minkä kokoisia tulevia ekaluokkalaisia?
Ajattelen omani olevan aika isokokoinen. Poika on 135cm pitkä ja hieman alle 30kg. Ja on vielä sieltä nuoremmasta päästä eli täyttää 7v vasta myöhään syksyllä.
Kommentit (37)
116cm ja 18kg. 7v täyttää Lokakuussa
pieni ja siro tyttö. Olin iteki ekalla ja tokalla luokan toiseks pienin, nyt 175/60, eli iso tyttö jo!
6-vuotias poika ja syntynyt viimeisenä päivänä vuotta. Oli luokkansa nuorin.
Paljos oot nyt aikuisena pitkä?
Oon 166cm. Nainen olen siis, kuten varmaan päättelittekin.
Me mitään päätelty kunhan vaan haluttiin kysyä, kuinka paljon painat ja mikä on vaatekokosi, kuppikokosi?
Eilen terkkarilla mitat otettu.
7 v 4 kk poika
syntynyt loppusyksystä, 125 cm ja 23 kg.
oli kesäkuun kouluuntulotarkastuksessa 111 cm ja 18 kg.
Taitaa olla pienimmästä päästä.
120cm ja 22kg. Ihan keskikäyrillä, ja eskariluokassaan ei ollut pienin, muttei suurinkaan. Kengän koko 31.
134cm, 32kg, jalka 34.
minä 170cm, mies 190cm
meilläkin ikäisekseen pitkähkö tyttö, pituutta noin 130 cm, ehkä hitusen yli. Eilen täytti 7. Viralliset mitat saadaan vasta maanantaina.
tämä nyt ei tähän ketjuun kuulu, mutta minusta on varsin erikoista, että tässä ikävaiheessa saattaa mennä parikin vuotta, ettei käydä missään terveydenhoitajalla tai lääkärissä. 130cm vaatteita tytölle ostetaan.
tyttö 117 cm pitkä ja painaa 21 kiloa, täyttää marraskuulla 7 v. Kovin pieneltä vaikuttaa muihin verrattuna vaikka vanhemmat ovat 171 cm ja 181 cm pitkät. Mutta tasaisesti kasvaa omalla käyrällään.
että olis joku kilpailu... Mielenkiintoista enemmänkin, kuinka erikokoisia lapset ovat tässä iässä (ja myöhemminkin). Kuitenkin jokainen kasvaa omaan tahtiinsa. :) Esim. mieheni on ollut kouluaikaan luokkansa lyhyimpiä ja nyt aikuisena 190cm.
Ap
Kavereissa on pitempiä ja lyhyempiä, eiköhän tuo ihan keskimittainen ole.
Vimpasta neuvolasta yli vuosi aikaa, eikä ole tullut itse mittailtua. Pitäisi varmaan. Vaatteet on kokoa 128, joten veikkaan, että vähän sen alle pituutta.