Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen päivä jo ilman tupakkaa, ja ...

Vierailija
27.07.2011 |

Eniten vituttaa ihan kaikki! Olen ylpeä itsestäni, että pystyn nyt tässä kirjoittamaan tätä, enkä ole sortunut. Vasta kaksi päivää, mutta minulle jo kaksi päivää. Olen 33 vuotias, ja olenaloittanut tupakoinnin 16 vuotiaana, miettikääs sitä. Puolet elämästäni olen siis kiskonut tuota sontaa sisuksiini. Nyt se on loppu. Ja lopetin kuin seinään. En halua edes nikotiinikorvaustuotteita, koska sittenhän riippuvuus pitkittyy.

Todennnäköisesti musta vaan tuntuu siltä, mutta kuinka nyt nämä kaksi päivää kaikki, siin IHAN KAIKKI vituttaa, ja ärsyttää. Mies on niin vittumainen, lapsetkin hyppii silmille. Hohhoijaa. Ja kuinka helppo olisi vaan mennä tohon kuistille ja sytyttää tupakki.

Kertokaas te, jotka ovat tätä tietä kulkeneet, montako päivää voi tämä äärimmäisen tulenherkkä olotila kestää?

Pelkään nyt repsahtamista, mutta köytän vaikka ilmastointiteipillä pääni terassinkaiteeseen tarvittaessa, nyt ei enää tupakki pala, ei ikinä, ei milloinkaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä linkittämäni ketju antoi minulle voimaa joku päivä sitten kun olin sortumassa.http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1435721/neljas_paiva…

Vierailija
2/2 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin hyvä ketju, ja kirjoitin sinne itsekin. Äsken seisoin terassilla haistelemassa raitista ilmaa, kuvittelin tupakan käteeni, mutta aika kiva olo tuli, kun pystyin olemaan polttamatta :) Kaksi päivää jo!

Vertaistukea olisi kiva saada, siitä saa uskomattoman paljon voimaa!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä