Muu perhe poissa ja äiti juo keskiviikkona pullon punaviiniä
siivouksen ja kokkauksen lomassa. Millainen mielikuva tulee?
Kommentit (9)
hyvältä paitsi ton kokkauksen ja siivouksen vois unohtaa :)
Niin mäkin tekisin, tosin valkkarin voimin ;)
Jos tollai tissuttelee pitkin päivän niin mikäs siinä?
Välillä äitiä voisi helliä myös niin että äidillä olisi siivous- ja kokkausvapaapäivä? Kävisit lenkillä ja kampaajalla vaikka istumassa ja koiin tullessa olisi pöytä katettu, ruoka uunissa ja koti siivottu.
Eikö siinä ole jotain 10 annosta? Siitä tulee mieleen, että onkohan tuolla äiteellä alkoholiongelma. Muuten parin viinilasillisen nauttiminen omassa rauhassa on ihan jees ja voisin itsekin tehdä niin.
ja vaikka rose-viiniä tai valkkaria... tai kuivaa siideriä jäitten kanssa. max 4 annosta, muuten on kankkunen.
se ole iso määrä: 2 lasia ruoan kanssa ja loput illan mittaan. Ei mulla tuosta määrästä tule mitään, ellen tunnin sisään tempaise pullollista. Harvoin juon pullollista yksin, mutta olen senkin joskus tehnyt ;)
tuossa, mutta tosiaan sen siivoilun ainakin olisi voinut unohtaa ;)
mitä hittoa se kokkaa ja puunaa kun kerrankin on vapaata?
Toisaalta kyllä puhtaassa kodissa on mukavampi viettää sitä omaa laatuaikaa.
Itse tekisin ehkä niin että nauttisin valkkaria pikasiivouksen (enimmät sotkut ja liat pois silmistä) lomassa ja sitten houkuttelisin jonkun kaverin ravintolaan valmiin ruuan ääreen nautiskelemaan. Ja tottakait sielläkin viinin kera:)
Ei muutes pullollinen yksinään ole paljon jos sen monelle tunnille jakaa.
siitä, hieno homma, kun äiti osaa nauttia omasta seurastaan ja viinistä, ehkä vähän rentoutua, tuon kokkailun ymmärrän, mutta siivoilun jättäisin väliin.