Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tämä sinä?

Vierailija
27.07.2011 |

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen. Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. Harrastat sisustamista. Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan.

Olet hoikka ja liikunnallinen. Olet tyylikäs. Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. Matkustelet paljon perheen kanssa. Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. Imetit lapsiasi n. vuoden.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen akateemisesti koulutettu,3 lapsen äiti, vakituinen työ on ok. Mies akateeminen, hyvätuloinen, uusi okt. MUTTA sisustus ei voisi vähempää kiinnostaa, mies toki on remonttitaitoinen. En kuvailisi itseäni liikunnalliseksi, mutta liikun paljon. Hoikka en ole, enkä tule. En myöskään tyylikäs, onneksi tyttärelleni on ymmärtääkseni siunaantunut tyylitajua. Luomun suhteen ajatukseni ovat ristiriitaisia, toistaiseksi en luomuile juurikaan. Matkustelen jonkin verran, lähes aina perheen kanssa. Lasten vaatteissa ei selkeää linjaa, koska en pidä shoppailusta. Suosin kuitenkin laatua, lapset tietyssä iässä suosivat ennemmin trendiä, joten taivun heidän tahtoonsa. Imetin ensimmäistä n. vuoden, muita olisin imettänyt jos olisin voinut.

Vierailija
22/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki täsmää, mutta lapset puuttuu. Matkustelemme mieheni kanssa noin kerran vuodessa. Se ei taida olla kovin paljon. Me molemmat matkustamme kyllä yksin työn vuoksi, mutta sitä tuskin lasketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asumme rivitalossa, enkä jatkuvasti sisusta, koska olen tyytyväinen nykyiseen.

Vaatteita ostan välillä kirppariltakin, enkä kyttää merkkejä.

Vierailija
24/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää.

Vierailija
25/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. - Ei. Akateeminen kyllä mutta lapsia vain 1.

Työpaikka on hyvä ja vakituinen. - Kyllä

Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. - Kyllä

Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. - Ei. Asun 70-luvulla rakennetussa, osin remontoidussa omakotitalossa.

Harrastat sisustamista. - Ei

Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan. - Kyllä

Olet hoikka ja liikunnallinen. - Ei

Olet tyylikäs. - Ei

Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. - Kyllä

Matkustelet paljon perheen kanssa. - Ei. Aika harvoin reissataan.

Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. - Ei. Ostan vaatteita huuto.netistä ja kirppareilta. Suurin osa niistä on perus-h&m-kamaa.

Imetit lapsiasi n. vuoden. - Kyllä, ainakin vuoden.

Vierailija
26/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii:

- akateeminen koulutus

- 3 lasta

- hyvä työpaikka (silloin kun sellainen on)

- akateeminen mies

- ennen 50-l rakennettu talo

- remonttitaitoinen mies

- liikunnallisuus (tosin toiveita enemmän kuin aikaa toteuttaa)

- syön luomua ja perhe syö luomua

- imetin kaikkia lapsia n 1.5 vuotta

Puuttuu:

- vakituinen työpaikka

- aistikas remontointi on pahasti kesken

- sisustamisen harrastaminen

- hoikkuus: bmi on normaalipainoisen ylärajalla

- tyylikkyys

- matkustelu

- lastenvaatefriikkiys (mun lapset kulkee pääasiassa kirppisvaatteissa ja kavereiden lasten vanhoissa)

Vierailija
27/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en..

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. - Ei. Akateeminen kyllä mutta lapsia vain 1.

Työpaikka on hyvä ja vakituinen. - Kyllä

Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. - Kyllä, hyvätuloinen.

Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. - Asun upouudessa paritalossa pk-seudulla.

Harrastat sisustamista. - Sisustus on elämäntapa, ei harrastus ;)

Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan. - Kyllä, mutta ei tarvetta tällä hetkellä, ks. kohta 4.

Olet hoikka ja liikunnallinen. - Kyllä, rakastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen.

Olet tyylikäs. - Kyllä, rakastan muotia ja ostan vain laatua.

Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. - Satunnaisesti.

Matkustelet paljon perheen kanssa. - Kyllä.

Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. - Ei.

Imetit lapsiasi n. vuoden. - Vähän alle vuoden.

Vierailija
28/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskiasteen koulutuksen saanut kahden lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen. Asun lasten kanssa Helsingin keskustan tuntumassa 90m2:n vuokra-asunnossa. Olen remonttitaitoinen, hoikka ja liikunnallinen.

En ole tyylikäs, en arvosta merkkituotteita. Luomu on meille liian kallista. Matkustelen paljon miesystäväni kanssa - murrosikäiset nuoret nauttivat saadessaan vapaata äidistä.

Imetin lapsiani 3kk kumpaakin. Vaatteemme ostamme kirppareilta tai skeittiliikkeistä.

Vierailija
29/29 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu 2 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä, muttei vakituinen. Mies ei ole akateeminen, mutta tienaa silti (juuri siksi?) ihan hyvin. Asutaan rivarissa; ei "harrasteta" sisustamista; mies on kyllä remonttitaitoinen (kuten minäkin). Hoikka olen ja liikunnallinen; tyylikäs - no jaa. Luomua syödään jnkv. Ei matkustella paljon vaan lähinnä miehen kotimaahan parin vuoden välein. Lapset puetaan kestäviin, hyvälaatuisiin vaatteisiin, ei rytkyihin. Imetin lapsia 13 kk ja 18 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä