Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tämä sinä?

Vierailija
27.07.2011 |

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen. Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. Harrastat sisustamista. Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan.

Olet hoikka ja liikunnallinen. Olet tyylikäs. Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. Matkustelet paljon perheen kanssa. Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. Imetit lapsiasi n. vuoden.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, koko kuvaus kuulostaa siltä Muodin Huipulle -naiselta, joka seisoi aina vain yhdessä poseerausasennossa polvet yliojennuksessa. Tiedä sitten sen menneen kesän oravanaraadon koulutuksesta.

Vierailija
2/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en myöskään ole wt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu 0 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen.m Mieheni on akateeminen, mutta tienaa minua vähemmän. Asun muutaman kilometrin päässä Helsingin keskustassa, siistissä kerrostalossa. En harrasta sisustamista. Mieheni on remonttitaitoinen, kuten myös minä. Olen hoikka ja liikunnallinen, sekä olen tyylikäs. En syö luomua, enkä tarjoile sitä muillekaan, koska pidän sitä huijauksena. Lapsia ei edelleenkään ole.

Vierailija
4/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupien ym. perusteella palsta pitäisi pullistella tuollaisia naisia.

Vierailija
5/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ei ole vakituista, vaan freelancer-hommaa. Lisäksi olen pullukka, mutta salilla käyn. Muuten täytän kaikki kohdat.

Vierailija
6/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu 1 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen. Myös mieheni on akateeminen, muttei erityisen hyvätuloinen kuten en itsekään. En asu omakotitalossa tai ennen 50-lukua rakennetussa talossa. Remontoitu kyllä on, mutta aistikkuudesta en tiedä. Harrastan sisustamista. Mieheni ei ole remonttitaitoinen, mutta kustannamme remontit yhteisestä taloudestamme. En ole hoikka enkä liikunnallinen. Tyylikäs kylläkin. Syön luomuna aina mm. maidon, kananmunat ja mahdollisuuksien mukaan myös kasvikset ja lihan - en kuitenkaan aina. Tietenkin näitä myös koko perheelle, en viitsi jemmata luomuja vain itselleni. Matkustelemme kyllä, mutta paljon vähemmän nyt kuin ennen lasta, jolloin olimme aina menossa. Lapseni on usein marketista ostetuissa vaatteissa tai hm/lindex-vaatteissa enkä pidä niitä rytkyinä, vai osaanko tyylitietoisena valita näistäkin parhaat päältä? ;) Imetin lastani n. vuoden.

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. Työpaikka on hyvä ja vakituinen. Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. Harrastat sisustamista. Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan.

Olet hoikka ja liikunnallinen. Olet tyylikäs. Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. Matkustelet paljon perheen kanssa. Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. Imetit lapsiasi n. vuoden.

Vierailija
7/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu neljän lapsen äiti. Työpaikkani on hyvä ja vakituinen. Asun omakotitalossa, mutta en uudessa. Jonkin verran harrastan sisutamista. Mieheni on remonttitaitoinen. Olen hoikka ja liikunnallinen. Toisinaan olen tyylikäskin. Syön muutakin kuin luomua. Jonkin verran matkustelemme. Lapsiani nähdään kierrätys-, market-, halpis- ym. vaatteissa. Imetin lapsiani keskimäärin 1,5 vuotta. Mieheni ansaitsee reilusti enemmän kuin minä.

Vierailija
8/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnaliinen kyllä olen.

Vierailija
9/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työtön koti-äiti, ammattitutkinto.

Mies opiskelee kyllä ammattikorkeassa ja käy töissä.

Asutaan vuokralla yksityisen omistamassa rivarissa järven rannalla.

Tykkään kyllä sisustaa ja aika kova olen vaatteitakin ostamaan.

Tosin eniten meidän lapsella kyllä taitaa niitä marketti yms halpisketju"rytkyjä" olla.

Vierailija
10/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on 50-luvulta, ja joskin meidän mielestämme se osa jonka olemme jaksaneet remontoida on suht "aistikkaasti" tehtyä, emme ole jaksaneet tehdä läheskään kaikkea. Teemme remontit pääosin itse ja minä maksan niistä suuremman osan, koska olen parempituloinen.

Olen korkeintaan justjust normaalipainoinen ja vihaan liikuntaa. En ole kovin kiinnostunut luomusta, ja lapseni kulkevat hyvinkin usein halpaketjujen "rytkyissä" - mielestäni ne ovat jopa kivoja. Imetin lapsiani noin puolitoista vuotta per kappale.

Vierailija
11/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein.. paitsi että asumme paritalossa, luomua menee aika harvoin enkä todellakaan harrasta sisustamista joten kotimme aistikkuudesta saa olla ja varmaan moni onkin eri mieltä. Niin ja imetin molempia lapsia liki 2-vuotiaaksi. Muuten natsaa tuo kuvaus aika hyvin.

Vierailija
12/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tunne muitakaan tuollaisia.

Vierailija
13/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet akateemisesti koulutettu 2-3 lapsen äiti. - Kyllä.

Työpaikka on hyvä ja vakituinen. - Ei, olen työtön.

Myös miehesi on akateeminen tai ainakin hyvätuloinen/muuten varakas. - Ei.

Asut uudessa omakotitalossa tai kaupungin keskustassa omistusasunnossa tai aistikkaasti remontoidussa ennen 1950-lukua rakennetussa talossa. - Kyllä.

Harrastat sisustamista. - Kyllä.

Miehesi on remonttitaitoinen tai valmis kustantamaan remontit tai rakentamaan/rakennuttamaan. - Kyllä.

Olet hoikka ja liikunnallinen. - Ei. Olen ylipainoinen, mutta tykkään liikkua ja olen muokkaamassa elämäntapaani liikunnallisemmaksi. Olet tyylikäs. - Yritä olla.

Syöt luomua ja tarjoilet sitä perheellesi. - Mahdollisuuksien mukaan.

Matkustelet paljon perheen kanssa. - Toivottavasti tulevaisuudessa.

Lapsiasi ei nähdä marketvaatteissa tai halpaketjujen rytkyissä. - Kyllä nähdään.

Imetit lapsiasi n. vuoden. - Kyllä.

Vierailija
14/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsia on 1 ja olen freelancer.

Ystäväpiirissä on useita joihin koko kuvaus kylläkin sopisi.

Vierailija
15/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on vaikea löytää sijoituskohteita. Sellaisia jotka eivät olisi pommeja. On niin huonosti rakennettua materiaalia koko maan pituudelta. Ja lisää tulee, lisää tulee myös halpaa kelvotonta työvoimaa, joka kelpaa rakennuttajille.

Laadulle ei näy takeita eikä pommeille loppua. Kuka siis viitsisi maksaa laadusta. Sijoittajilla ei ole pääomaa. Nyhjästä on paha tyjästä.

Vierailija
16/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen pullukka, liikunnallinen toki.

2. Luomua ostan joskus, myös mieheni.

3. Imetin n.6kk/lapsi

Vierailija
17/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että meillä ei ole lapsia eikä minulla ole vakituista työpaikkaa. Muuten osuu hyvin.

Vierailija
18/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva elitisti joka harrastaa sisustusta ja merkkivaatteita imettää vuoden per lapsi.=)

Vierailija
19/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosielämässä en tunne montaakaan.

Jos muuten osuisikin johonkuhun, tuo lasten halpisvaatemaininta menee osastolle snobi. Sellaisia hyvin harvoin tapaa täällä periferiassa, joille ei kelpaa lastenvaatteeksi kuin joku kallisarvoinen designhelmi. Ja noin lueteltuina nuo ominaisuudet näyttää kyllä muutenkin ihmeellisiltä. Mikä oli aloittajan pointti?

Vierailija
20/29 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva elitisti joka harrastaa sisustusta ja merkkivaatteita imettää vuoden per lapsi.=)

harrastaa sisustusta ja merkkivaatteita imettää jopa yli vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan