Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eripariset tissit, mitä tehdä turpealle tissille, kun lopetan imetyksen?!

Vierailija
27.07.2011 |

Sekä minä että lapsi (yli 1v) olemme valmiita imetyksen lopettamiseen, syö enää kerran päivässä eikä itse kaipaa sitäkään. Ongelmana on, että toiseen rintaan muodostuu maitoa HURJASTI enemmän kuin toiseen. Toinen on aamulla ihan luttana, toinen taas on räjähtämispisteessä, jos en ole yöllä syöttänyt. Kuppikokoero on 2 kuppia!

Mitä teen tälle turpealle tissille, kun nyt lopetan? Maitoa pukkaa siihen koko päivän. Pitääkö sitä tyhjentää käsin päivisin vai antaa olla? Pelkään nimittäin, että kokoero jää tällaiseksi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on sama, mutta toinen on alempana ja nännit "katsovat" eri suuntiin.

Vierailija
2/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidontuotantoon patee se, etta mita enemman sita stimuloi, sita enemman maitoa myos tulee. Eli tyhjenna mahd vahan, niin vahan kuin kestat. Siita, jaako toinen puoli isommaksi, on mahdoton etukateen sanoa (tosin itsella ollut ihan sama juttu 3x ja kylla ne "normaalitilassa" suurin piirtein saman kokoiset ovat jos en imeta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeän näköistä, kun toinen rinta normaali ja toinen valahtanut raskausarpinen. Jos olisin imetysaikana tiennyt tuon, olisin yrittänyt vaikka väkisin tasoittaa maidon tuotantoa toiseenkin rintaan.

Vierailija
4/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta rinnasta ei tullut maitoa ollenkaan, joten imetin vain toisesta rinnasta.

Nyt on tasaantunut toi kokoero.

Vierailija
5/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi kans kupin koko ero 2 imetyksen jälkeen ja porukka jaksaa valittaa täällä pienistä ym riippuvista tisseistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi