Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungin vuokra-asunto on meille = oma koti

Vierailija
27.07.2011 |

Olenko jotenkin omituinen, mutta olen aina ajatellut että tämä on meidän oma koti. Koen että ollaan etuoikeutettuja kun saadaan asua ihanalla paikalla, kohtuullisella vuokralla, pysyvä asumisoikeus ja tarvittaessa mahdollisuus vaihtaa pienempään tai isompaan asuntoon. En missään nimessä haikaile omistusasunnon enkä asuntolainan perään. Vaan aidosti nautin tästä kodistamme ja asumisen helppoudesta. Ajatteleeko kukaan muu näin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on saanut asunnon hyvältä alueelta, ja muutkin asukkaat ovat rauhallista, kunniallista porukkaa.

Valitettavasti vuokrataloissa tuo edellämainittu voi usein olla liikaa toivottu, ja tiettyjen ryhmien perseilystä joutuvat sitten normaalit ihmisetkin kärsimään.

Vierailija
22/24 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on erittäin järkevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa voisin harkita asunnon ostamista, mutta mielellään näiltä samoilta kulmilta.

Meillä on tässä kaikki ihan lähellä; meri, palvelut, puistoalueet, koulut, työpaikkani, harrastusmahdollisuudet ja kaupanpäällisinä rauhalliset naapurit.

Vierailija
24/24 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuokralla, asossa ja omassa asunnossa mutta en ole vieläkään saanut sitä "omaa kotia" siis asuntoa, joka tuntuisi omalta pidemmmän päälle ja jossa olisi viihtyisää asua.

Olen taas muuttamassa ja tiedän, että seuraava asunto on kämppä muiden joukossa joten luultavasti jään kodittomaksi koko elämäkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme