Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin itselleni kebabin JA pizzan kotiinkuljetuksella. Ihanaa olla kaupungissa!

Vierailija
27.07.2011 |

Mies ja lapset jäi vielä pariksi päiväksi miehen vanhempien luo ja mä palasin kotiin viettämään omaa lomaa. Söin äsken kebabin, avasin oluen ja nyt vaan nautin hiljaisuudesta. Jos alkaa hiukoa, syön pizzaa ja huomenna gourmet-ateriana on kylmää pizzaa ja cokista.

Aah!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, vetelehdin sen jälkeen vielä sängyssä ja join aamukahvit pitkän kaavan mukaan. Nyt ulkona näyttää siltä, että vettä tulee kohta kaatamalla, on pimeää ja ukkonen jyrisee, joten voi hyvällä omallatunnolla maata sohvalla ja lukea kirjaa. Kohta sitä kylmää pizzaa ja cokista :) Tänän kotipäivä, huomenna humputtelua kaupungilla.

Mies soitti, että tulevat vasta lauantaina tai sunnuntaina ja naureskeli mun spontaanille JEE-huudolle!

Ihanaa olla yksin kotona ja mukavaa päivää kaikille muillekin!

Vierailija
2/3 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla vielä oikein luksusta, kun saat olla useamman päivän. NAUTI kunnolla! Minä haaveilen jo nyt ensi maanantaista, kun lapset ovat isovanhempien kanssa reissussa ja miehellä on illalla oma meno, joten saan olla koko maanantai-illan töiden jälkeen yksin kotona. Mietin juuri, että pitäisi käydä hakemassa joku hömppäromaani, mitä voisin sängyn pohjalla lueskella..... Yksin oleminen on niin harvinaista herkkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi asun maalla ettei ole tuollaista mahdollisuutta :D Muutenkin tulee helposti syötyä liikaa. Parempi että pitsaa pitää hakea 10 km päästä.