Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä seuraavasta häätarjoilusta:

Vierailija
27.07.2011 |

keitetyt perunat, makkarakastike

puolukkahillo

porkkanaraaste

mehukiisseli

kahvi

täytekakku

pipari

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä "menu"..

Vierailija
2/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko häät jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista liittoa!

Vierailija
4/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin huonot syötävät, pitää olla kamalasti viinaa ja sitä pitää tarjoilla avokätisesti jo ennen ruokatarjoilun alkamista. Sitten kukaan ei edes muista mitä ruokia häissä oli tarjolla.

Vierailija
5/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=0

ja minä kun luulin, että meillä oli vähänlaisesti

Vierailija
6/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarakastikkeen tilalle joku muu kastike esim. broiler- tai lihakastike. Makkara on jotenkin liian arkista. Lihasta saa kastikkeen lähes samaan hintaan.

Vierailija
7/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tosta..

Vierailija
8/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitetyt perunat, makkarakastike

puolukkahillo

porkkanaraaste

mehukiisseli

kahvi

täytekakku

pipari

Vierailija
9/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juuri kevään mittaan oppineet tykkäämään makkararuuistakin :)

Vierailija
10/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä mammat jotain karjalanpaistiakin tarjoilee muka jonain herkkuruokana, niin miksei makkarakin kelpaa. Samaa sarjaa --> työpaikkaruokaa.

Vierailija
11/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lahjaa ei saa millään lailla kritisoida, mutta tarjoiluja saa. Eikös se niin mene, että juhlaan mennään ilman mitään ennakkovaatimuksia tarjoilujen suhteen, ja nautitaan kiitollisena se, mitä emäntä ja isäntä ovat pöytään laittaneet?

Vierailija
12/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä nyt niin VAIKEA ymmärtää, että karjalanpaisti on juhlaruokaa jossain päin Suomea ja esim. evakoille ja heidän lapsilleen/lapsenlapsilleen tuo on oikeasti juhlaruokaa, jota tarjoillaan häissä ja hautajaisissa ja kaikenmaailman kissan ristiäisissä.

Sama juttu makaronilaatikon kanssa, tai oikeammin LIHATON makaronilaatikko, tuo on juhlaruokaa täällä Kymenlaaksossa. Tiedä sitten onko se Karjalaista perua..

Mutta sitten asiaan. Siis miten tuo puolukkahillo liittyy makkarakastikkeeseen ym.???

Vierailija
13/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos ei ole varaa kunnon ruokatarjoiluun, kannattaisi järjestää pelkkä kahvitus. Hääkakku, pikkuleipiä, pullapitko ja joku suolainen piirakka olisi jo paljon fiinimpää.

Vierailija
14/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos ei ole varaa kunnon ruokatarjoiluun, kannattaisi järjestää pelkkä kahvitus. Hääkakku, pikkuleipiä, pullapitko ja joku suolainen piirakka olisi jo paljon fiinimpää.

että tarjottavat johtuisivat siitä, ettei ole varaa vaan jostain ihan muusta :)

Vierailija
15/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarjois tollasta edes arkena vierailleni kotonani. Toi on joku koulun/tarhan ruoka, ja sit on jonku synttärit kun kakkua saa.. Voi apua.. :D Unohda mehukiisselit, piparit ja MAKKARAKASTIKKEET hyvä ihminen...

Vierailija
16/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä noilla tarjoiluilla pääsee naimisiin ja saa häät pidettyä.

Jos olisin vieraana niin ihmettelisin asiaa itsekseni aika lailla mutta ei se iloani hääparin puolesta vähentäisi.

Vierailija
17/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä jos ei ole varaa kunnon ruokatarjoiluun, kannattaisi järjestää pelkkä kahvitus."

Mä olen erimieltä. Mun mielestä ruoka on tärkeä, vaikka se olisikin vaatimaton. Ei aina kaiken tarvitse olla kallista ja hienoa. Vähemmälläkin voi juhlia onnistuneesti. Mutta edelleen suosittelisin makkarakastikkeen tilalle jotakin lihakastiketta tai broilerkastiketta.

Vierailija
18/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vieraiden korvien välissä vika, jos eivät arvosta hääparin näköisiä juhlia ja tarjoiluja. Ihan varmasti pääsette onnellisesti naimisiin ilman järkyttävää rahallista satsaustakin :) Kyllä mä ainakin makkarakastiketta syön, täällä taitaakin nykyään hengaille vaimoja joille mikään ei riitä...toisaalta eihän tarjoilu ole mikään onnellisuuden tae :)

Onnea teille!

T: 18v onnellisesti naimisissa 20 hlön häistä huolimatta

Vierailija
19/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika humoristinen menu.

Vierailija
20/28 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämenmuotoisia paloja. Olisiko se ok?