Lapsen synttäritoivelelu maksaa 320 e!!!
Arvaattekin, että se on Nintendo 3 ds- ja pelit 49 e kpl...
koko kesä on kerätty koulaisen lahjaan rahaa...
t. akateemiset vanhemmat
Kommentit (17)
Mutta aika kalliina toiveena pidän. Toisaalta hyvä että toivoo lahjaksi, jos sellainen kuitenkin hankittaisiin. Meneepä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
onpa aika kallis toive. Onko tuo pakko toteuttaa?
Ts. meille ei tuollaista ostettaisi, jos siihen jouduttaisiin erikseen säästämään rahaa. Meillä on rahan puolesta mahdollisuus ostaa tuo koska vaan, mutta en kyllä ostaisi yhdelle lapselle. Koko perheelle sen sijaan yhteiseksi.
(siksi mainitsin "akateemisuuden" eli palkat on jo etukäteen mitoitettu lainojen mukaan...)
t. ap
Saa paljon halvemmalla. Välillä on myös myynnissä käytettyjä konsoleitakin. esim. näiden liikkeestä: http://www.gamestop.fi/index.asp Pelit tulee pelattua niin nopeasti läpi, niin paljon fiksumpaa käydä vaihtamassa ne uusiin käytettyihin.
halvempi malli kelpaa? Meillä hankittiin sellainen lahjaksi ja kyllä se on ollut joka pennin arvoinen
Vanhempia malleja saisi halvemmalla. Lisäksi vanhoihin malleihin saa ostettua käytettyjä pelejä ja pelejä voi helposti vaihtaa toisiin "välirahalla" peliliikkeissä.
minäkin voisin mitoittaa palkkani lainan mukaan. Missä toi on mahdollista?
"Hei vaan pomo, otin 300 000 lainan yksin. Tartteen triplapalkan? Laitatko tulemaan?"
Vai onko teillä jo semmoinen?
Oikeesti on tosi hyvä vaihtoehto ja pelejä saatavilla satoja ja esim. huutonetistä saa hyviä käytettyjä sekä laitteita että pelejä!
ps eli otan sen verran lainaa, kun mihin on varaa...
miksi pitää ostaa osamaksulla synttärilahja?
olla erikseen pelikone. Miksi tietokone ei riitä? Paljonko lapsella menee aikaa pelikoneeseen, tietokoneeseen ja televisioon yhteensä?
Mä en ostaisi noin pienelle lapselle noin kallista syntymäpäivälahjaa.
tähän linjaan että lapset EIVÄT saa kaikkia niitä kalliita asioita joita haluaisivat. Sillä saataisiin heti nollattua jo se lasten argumentti että "kun kaikilla muillakin on, ja mä olen sitten se ainoa luuseri jolla ei ole".
Pliis ap, älä osta.
toivonut tuota jo talvesta saakka eli ei tunnu olevan mikään hetken päähänpisto (niin kuin monet muut asiat) - jos vielä lokakuussa synttärilahjakseen haluaa niin sitten ostetaan.
Muita pelikonsoleita meillä ei ole.
tähän linjaan että lapset EIVÄT saa kaikkia niitä kalliita asioita joita haluaisivat. Sillä saataisiin heti nollattua jo se lasten argumentti että "kun kaikilla muillakin on, ja mä olen sitten se ainoa luuseri jolla ei ole".
Pliis ap, älä osta.
oli jossain aiemmissakin ketjuissa puhetta, mut ei se siitä hinnasta ole kiinni, on niin vaikea laittaa vastaan kun "lapsen pitää saada leikkiä kivoilla leluilla, ei kelpaa puuauto" ja muut on käpylehmiä
joten pidä kiinni yksinäisestä linjastasi ja usko siihen. Voi olla että sillä saat annettua lapselle jotain muitakin arvoja matkaan, esim. hyvän itsetunnon joka ei ole materiasta riippuvaista.
Ma en ostaisi, etenkin koska kyseessa on peli ja pidan niita suhteellisen turhina. Jotain oikeasti kehittavaa saattaisin tuolla hinnalla ostaakin, tyyliin oikean mikroskoopin tai vastaavaa, jos lapsi haluaisi.
T: akateemiset vanhemmat taallakin (en tosin tieda miten se tahan asiaan liittyy)