Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oksettaa pienen vauvan tupakoivat äidit

Vierailija
26.07.2011 |

minusta äidin ja isän ei tulisi tupakoida ja ei ainakaan silloin kuin vauva on äitinsä sylissä.

kertokaa minulle miten voitte myrkyttää lapsenne heti syntymän jälkeen tai jo ennen? varsinkin kun tiedämme jo mitä tiedämme.

lapsi sijaiskotiin samantien jos ei sen vertaa voi uhrautua, niin ei ansaitse äitiyttäkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoida lapsen lähellä? Ajattelin vaan kun tunnut tuomitsevat nimenomaan äidit tässä asiassa...saako mies anteeksi pahat tapansa sen takia kun on mies?

Vierailija
2/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan polta lapsi sylissä. Sisällähän ei kannata polttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synti mieheltä. äiti se imettää ja myrkyn siirtää ja äiti vaan on äiti. miehet on mitä on. sitä parempi jos mies tukee naistaan ja on myös polttamatta.

Vierailija
4/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalithan kulkeutuvat hengityksestä, vaatteista ja hiuksista lapseen, vaikkei vieressä tupakoisikaan. Lisäksi lapsi oppii yhdistämään tupakanhajun turvallisuuteen ja syliin, joten tupakasta luodaan positiiviset mielikuvat heti alkuun.

Minustakin tupakoivat vanhemmat ovat äärettömän vastuuttomia ja halveksuttavia. Ja inhottaa, kun itse en voinut saada omaa biologista lasta siitä huolimatta, etten tupakoinut, juonut tai ollut ylipainoinen. Tosin en tee näitä asioita vieläkään. Inhottaa katsoa välinpitämättömyyttä ja sitä, ettei osaa edes sen vertaa arvostaa omia, maailman tärkeimpiä lapsia. Ja raskaana tupakoitsijoista en viitsi mainitakaan.... En pidä heitä edes ihmisinä.

T. Kahden adoptoidun lapsen raitis äiti

Vierailija
5/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä niellä katkeruutesi, ja leikkiä hyvää äitiä niille adoptoiduille.

T. Ei- tupakoiva bioäiti.

Kemikaalithan kulkeutuvat hengityksestä, vaatteista ja hiuksista lapseen, vaikkei vieressä tupakoisikaan. Lisäksi lapsi oppii yhdistämään tupakanhajun turvallisuuteen ja syliin, joten tupakasta luodaan positiiviset mielikuvat heti alkuun.

Minustakin tupakoivat vanhemmat ovat äärettömän vastuuttomia ja halveksuttavia. Ja inhottaa, kun itse en voinut saada omaa biologista lasta siitä huolimatta, etten tupakoinut, juonut tai ollut ylipainoinen. Tosin en tee näitä asioita vieläkään. Inhottaa katsoa välinpitämättömyyttä ja sitä, ettei osaa edes sen vertaa arvostaa omia, maailman tärkeimpiä lapsia. Ja raskaana tupakoitsijoista en viitsi mainitakaan.... En pidä heitä edes ihmisinä.

T. Kahden adoptoidun lapsen raitis äiti

Vierailija
6/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut en, enkä myöskään ryypännyt raskausaikoinani, mutta en sentään veisi ihmisarvoa niiltä naisilta, jotka näin tekevät.

Vierailija
7/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut en, enkä myöskään ryypännyt raskausaikoinani, mutta en sentään veisi ihmisarvoa niiltä naisilta, jotka näin tekevät.

Ne tupakoivat ja dokaavat odottajat vievät lapsiltaan mahdollisuuden terveeseen ja tasapainoiseen elämään, joten en ymmärrä miksi heitä pitäisi jotenkin silkkihanskoin kohdella. JOKAINEN TUPAKKA VAHINGOITTAA SYNTYMÄTÖNTÄ LASTA PERUUTTAMATTOMASTI. Pahoinpitelijöitä he ovat ja uhrina puolustuskyvyttömät pienet vauvat. Sen mukaan heitä tulee myös kohdella ja lasten saaminen tulisi estää yhden pahoinpidellyn lapsen jälkeen.

En ole se adoptoinut äiti, minä olen saanut kantaa ja synnyttää omat lapseni ja arvostan jokaista hetkeäni heidän kanssaan.

Vierailija
8/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerrostalomme pihalla äiti laittoi pienen vauvan ensin autoon kaukalossaan, poltti tupakan ja siitä suoraan savuineen kaikkineen alkoi laittaa auton turvavyötä vauvan kaukaloon.. Ärsytti.. Itseäni ällöttää tupakanhaju, niin entä sitten mitä pieni vauva siitä tuumaa..

Vierailija
9/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kuulla joltain raskausaikana tupakoineelta, miltä luulet vastasyntyneestä tuntuvan, kun hän ei synnyttyään enää saakaan nikotiiniannostaan? Miksi sinä voit polttaa kun lopettaminen on niin tuskallista mutta lapsesi laitat kärsimään vieroitusoireista..?

Vierailija
10/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun eräs äiti työnsi tupakkakäden vaununkoppaan laittaakseen tilanteiden tutun takaisin lapsen suuhun. Jos olisi tapahtunut Suomessa (tapahtui Tanskassa) olisin mennyt sanomaan. Kaikki ne myrkyt on yksi asia, mutta entäpä jos se tulipesä olisi tipahtanut?!? Pahimmassa tapauksessa olisi pudonnut vaikka vauvan silmään.. Ei millään voinut toista kättä käyttää..

Vierailija
11/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vastenmielistä katsoa, kun vanhemmat lykkivät lastaan rattaissa, ja tupakoivat samalla.

Vierailija
12/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä helvetin hienoa jos on edes raskausajaksi onnistunut lopettamaan, kuten itse tein, vaikken onnistunutkaan synnytyksen jälkeen kovin kauaa pysymään savutta.

Vierailija
13/13 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni haluaa välillä polttaa kun olemme vaunulenkillä.. En ymmärrä miksei voi odottaa että ollaan lenkki hoidettu, ja jäädä sen jälkeen vetämään sitä syöpäkäärylettänsä.. Polttaa kyllä meistä kaukana, mutta minua hävettää se silti!

Muutenkin, minusta on ihmeellistä miten aina vaahdotaan, että jos äidit polttavat, mutta isien tupakoinnista ei ikinä mitään?! Ihan samalla tavalla se voi lasta vahingoittaa.. (enkä vertaa nyt siis imettäviin äiteihin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi