Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh! Juoksukoulun eka päivä ja meinasin kuolla

Vierailija
26.07.2011 |

niihin kahden minuutin juoksuihin :D Enpä olis uskonu :D No, kyllä tää kai tästä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa viikko 5, enpä olisi kuukausi sitten uskonut, että koskaan pystyn juosta 16min kuten tänään! Niin tiukassa oli se 2min silloin, huh. Ja nyt 1.5vkon kuluttua pitäisi jo pystyä juoksemaan 5km...

Vierailija
2/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä pystytte mittaamaan juostun matkan jos ei missään pururadalla, kentällä tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ekat kaksi viikkoa oli pahimmat ainakin mulla, sitten alkoi juoksu jotenkin luistaa ja nyt viikolla 7 menee jo ihan hyvin. Tahti ei aina päätä huimaa, mutta käsittääkseni sitä vauhtia aletaan kasvattamaan vasta siellä 7+ -viikoilla. Kunnon juoksukengät olisi kannattanut ostaa jo aiemmin, ostin vasta viime viikolla niin, että ekan 5km lenkin juoksin hyvillä kengillä ja onpahan melkoinen ero aiempiin!

Vierailija
4/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Porin juoksuohjelmassa" (jota kuvauksen mukaan luulen ap:nkin seuraavan) ei mitata juoksumatkaa vasta kuin siellä 6 viikon kohdalla se 5 km lenkki. Ja sen nyt voi mitata sitten vaikka autolla ajaessa tai kartasta katsomalla. Itse mittasin 5km lenkin navigaattorilla, vaikka se olikin vähän hankalaa.

Vierailija
5/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 1,5v samassa tilanteessa kanssasi, ihan kuollutta kuttua 2minsan juoksun jälkeen. 5 minuuttia tuntui jo täysin epäinhimilliseltä suoritteelta.

Mut arvaappa mitä, viime viikolla vedin puolimaratonin - tuosta noin vaan! :)

Vierailija
6/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaiselta tuntuu toki vielä, kun tuota viittä kilsaa vasta veivaan, mutta toisaalta, enpä mä pari kuukautta sitten ois kuvitellut edes juoksemaan ryhtyväni. :) Ja nyt juoksen ihan mielelläni.

Vierailija
7/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaa voi mitata myös esim. Google Mapsin kautta, käy katsomassa sieltä missä on juossut.

Vierailija
9/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun aloitin, olin myös kuolla. Mutta usko pois, kyllä se helpottaa jo ensi viikolla.

Vierailija
10/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaista juoksukoulun tyyppista podcastia ipodiin tai muuhun vastaavaan. kyseessa on runningmate 5k501 joka loytyy esmes niiden nettisivulta runningmate 5k501 tai itunesta. joka viikolle on oma ohjelma, ja musiikkia rytmittaa 'valmentajan' ohjeet tyyliin 'one more minute to jog, then two minutes of walking'. oon tuosta tykannyt kovasti, ohjelma loytyy myos facebookista jossa 'osallistujat' jakavat kokemuksiaan ja kannustavat.

Vierailija
11/11 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ekat juoksut olivat minuutin mittaisia ja meinasin kuolla jo siihen. Mutta niin vaan säännöllisellä harjoittelulla pääsin tavoitteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän