Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Varotteko" liitoskipuja?

Vierailija
26.07.2011 |

Olen toista kertaa raskaana, ja tällä kertaa liitoskivut ovat tulleet mukaan kuvioihin aikaisemmin ja mojovampina kuin ekalla kerralla (nyt menossa rv 24). Tulipa vain mieleeni, että miten te muut suhtaudutte/miten pitäisi suhtautua näihin kipuihin; hiljennättekö tahtia ja rauhoitatteko menoa, vai toimitteko entiseen malliin (toki sen rajoissa, mitä kivuiltansa itse kukin pystyy)? Olisiko siis syytä vähentää kävelyä, jumpassa käyntiä tms., vai pitäiskö antaa mennä vaan vaikka vähän vihlookin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ekaa kertaa raskaana, mietin samaa!

Vierailija
2/3 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toista kertaa raskaana, ja tällä kertaa liitoskivut ovat tulleet mukaan kuvioihin aikaisemmin ja mojovampina kuin ekalla kerralla (nyt menossa rv 24). Tulipa vain mieleeni, että miten te muut suhtaudutte/miten pitäisi suhtautua näihin kipuihin; hiljennättekö tahtia ja rauhoitatteko menoa, vai toimitteko entiseen malliin (toki sen rajoissa, mitä kivuiltansa itse kukin pystyy)? Olisiko siis syytä vähentää kävelyä, jumpassa käyntiä tms., vai pitäiskö antaa mennä vaan vaikka vähän vihlookin?

Kunnon liitoskipujen kourissa et tasan jumppaile tai juokse. Hyvä jos pääset tuolilta nousemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista, mikä sattuu, tosin just liitoskipuja mulla ei ole juuri ollut. Mutta toisaalta mulla on ollut muutenkin kehoitus ottaa hyvin rauhallisesti, kun on istukka kohdunsuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän