Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisko pyytää naapurin isäntää kahville?

Vierailija
26.07.2011 |

Mulla on tylsää, olen pienen lapsen yh. Yhden asunnon päässä on eronnut mies ja meillä on yhteisiä tuttuja (ei mitään hyviä kavereita). Tiedän, että hänkin on työtön ja päivät kotona.

Kehtaisko käydä pyytämässä kahville ja IHAN VAAN juttelemaan? Ollaan melkein samalta alaltakin.

Kauheen yksnäisiä nää päivät ja illat eikä tee mieli edes olla kotona sen takia. Olisi kivaa, jos olisi joku kaveri lähellä. :/

Hän on nelikymppinen, minä kolmekymppinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tänään tyttönsä kanssa tuossa leikkipaikalla, mminähän änkesin sinne. Tosin istuin vaan tuppisuuna kun en oikeen osannu sanoa mitään. :D Ei jostain syystä lähteny oikein juttu luistamaan luonnollisen tuntuisesti. Mut pikkuhiljaa, pikkuhiljaa! ap

Jos oot vähän ihastunut, menet lukkoon, mutta muille puhut ihan sujuvasti?

Kai se on jotain itsesuojeluvaistoa, jos toinen torjuukin? Mut kannattais nyt pian tehdä jotain, ennenkuin alat hulluna ihastumaan, sitten et ainakaan uskalla?

Onko hän FB:ssä, oletko sinä?

Jospa sen kautta varovasti?

Vierailija
22/22 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut, enkä kyllä ihastukaan. Ei ole sillain mun makuun.

Siis itseasiassa, jos haluaisin flirttailla, niin sen kyllä osaisin enkä olisi ujo!

Tän kans on ongelmana se, että tiiän, että se on tosi fiksu ja lukenut yms ja mä en ole sen tasoinen. Teen vaan ihteni (oikeasti) tyhmäksi kun yritän vongata siitä juttuseuraa. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi