Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hopealusikoista tuli mieleen kakkuhaarukat, kuka

Vierailija
26.07.2011 |

käyttää niitä? Mä nimittäin en taju hopealusikoiden päälle, mutta mun mielestä kakku syödessä on käytettävä kakkuhaarukkaa. Siis ihan sen takia, että sillä syöminen on mukavaa. En nyt tosiaankaan odota, että kylässä oliis kakkuhaarukka tarjolla, mutta on ärsyttävää nyhertää jotakin kakkua tai piirakkaa sillä pienellä taipuisalla hopealusikalla....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.

Vierailija
2/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän niistä siksi, että niillä tulee vähän juhlavampi tunnelma, vaikka sitä kakkua natustaisikin omassa keittiössään lasten riehuessa ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikalla sekoitetaan sokeri/maito kahviin ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.

Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut.

Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?

Vierailija
4/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin leivoshaarukoita.

Vierailija
5/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?

Oikea hopea on kuitenkin perin pehmeää ainetta.

Vierailija
6/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikalla sekoitetaan sokeri/maito kahviin ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.

Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut. Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?

Siksi ei kakkuhaarukoita tai -lapiota, hedelmä- tai kuorimaveistä, yli 2 litran kattilaa, kerroskattilaa, pientä paistinpannua, lettupannua tai vedenkeitintä kannata hankkia. Saati mehumaijaa, raastinrautaa, juustohöylää tai paistimittaria.

Vierailija
7/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Oikea hopea on kuitenkin perin pehmeää ainetta.

Mitä mä nyt teen?

Vierailija
8/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutuntumassakin on eroa. Haarukalla syötynä mku on paljon parempi, koska suussa ei tunnnu lusikan

pohja vaan pelkkä kakku. Sanma ero on kun juo teetä paksu- ja ohutreunaisesta kupista. Ohutreunaisesta tee maistuu paljon paremmalta. Maitokahvia taas juon paksureunaisesta kupista.

Vierailija
9/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt teen?

haukkumassa lusikoiden antajat huijareiksi ja vaadit uudet tilalle.

Vierailija
10/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut. Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?

Totta, kerran viikossa tarvittavia esineitä ei kannata hankkia Siksi ei kakkuhaarukoita tai -lapiota, hedelmä- tai kuorimaveistä, yli 2 litran kattilaa, kerroskattilaa, pientä paistinpannua, lettupannua tai vedenkeitintä kannata hankkia. Saati mehumaijaa, raastinrautaa, juustohöylää tai paistimittaria.

Kaikki ei tarvitse kakkuhaarukkaa kerran viikossa, mä en esimerkiksi nyt yhtäkkiä muista, koska mulla olis ollut siihen tarvetta. Vedenkeitintä, kuorimaveistä, yli kahden litran kattilaa ja kerroskattilaa meillä käytetään yleensä päivittäin.

Vierailija
11/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt teen?

haukkumassa lusikoiden antajat huijareiksi ja vaadit uudet tilalle.

vuodesta 85, lisää neuvoja?

Vierailija
12/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka käyttää kerran viikossa kakkuhaarukoita? Meillä syödään kakkua suunnilleen kerran vuodessa.

Vierailija
13/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut jo kuolleena

perillisten puoleen. He ovat ansainneet haukut ja ovat tietenkin myös taloudellisessa vastuussa.

Vierailija
14/14 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut jo kuolleena

Käännyt perillisten puoleen. He ovat ansainneet haukut ja ovat tietenkin myös taloudellisessa vastuussa.

AV:lta saa kyllä neuvot joka asiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä