Hopealusikoista tuli mieleen kakkuhaarukat, kuka
käyttää niitä? Mä nimittäin en taju hopealusikoiden päälle, mutta mun mielestä kakku syödessä on käytettävä kakkuhaarukkaa. Siis ihan sen takia, että sillä syöminen on mukavaa. En nyt tosiaankaan odota, että kylässä oliis kakkuhaarukka tarjolla, mutta on ärsyttävää nyhertää jotakin kakkua tai piirakkaa sillä pienellä taipuisalla hopealusikalla....
Kommentit (14)
Itse pidän niistä siksi, että niillä tulee vähän juhlavampi tunnelma, vaikka sitä kakkua natustaisikin omassa keittiössään lasten riehuessa ympärillä.
Lusikalla sekoitetaan sokeri/maito kahviin ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.
Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut.
Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?
Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?
Oikea hopea on kuitenkin perin pehmeää ainetta.
Lusikalla sekoitetaan sokeri/maito kahviin ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.
Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut. Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?
Siksi ei kakkuhaarukoita tai -lapiota, hedelmä- tai kuorimaveistä, yli 2 litran kattilaa, kerroskattilaa, pientä paistinpannua, lettupannua tai vedenkeitintä kannata hankkia. Saati mehumaijaa, raastinrautaa, juustohöylää tai paistimittaria.
Ilmeisesti Oikea hopea on kuitenkin perin pehmeää ainetta.
Mitä mä nyt teen?
suutuntumassakin on eroa. Haarukalla syötynä mku on paljon parempi, koska suussa ei tunnnu lusikan
pohja vaan pelkkä kakku. Sanma ero on kun juo teetä paksu- ja ohutreunaisesta kupista. Ohutreunaisesta tee maistuu paljon paremmalta. Maitokahvia taas juon paksureunaisesta kupista.  
Mitä mä nyt teen?
haukkumassa lusikoiden antajat huijareiksi ja vaadit uudet tilalle.
Mä ajattelin kuitenkin pärjätä elämässäni ilman kakkuhaarukoita. En halua kerätä kotiini semmoisia astioita, ruokailuvälineitä ja keittiötarvikkeita, joita käytetään hyvin harvoin. Ei tämä keittiö niin jättimäinen ole muutenkaan, ja perusastiat ja -ruuanlaittovälineet pitää kuitenkin olla, samoin meillä esim. säilömiseen tarvittavat jutut. Mulla on hopealusikoita, mutta eivät ne kyllä taivu. Lieneekö lusikoissa jotain vikaa?
Totta, kerran viikossa tarvittavia esineitä ei kannata hankkia Siksi ei kakkuhaarukoita tai -lapiota, hedelmä- tai kuorimaveistä, yli 2 litran kattilaa, kerroskattilaa, pientä paistinpannua, lettupannua tai vedenkeitintä kannata hankkia. Saati mehumaijaa, raastinrautaa, juustohöylää tai paistimittaria.
Kaikki ei tarvitse kakkuhaarukkaa kerran viikossa, mä en esimerkiksi nyt yhtäkkiä muista, koska mulla olis ollut siihen tarvetta. Vedenkeitintä, kuorimaveistä, yli kahden litran kattilaa ja kerroskattilaa meillä käytetään yleensä päivittäin.
Mitä mä nyt teen?
haukkumassa lusikoiden antajat huijareiksi ja vaadit uudet tilalle.
vuodesta 85, lisää neuvoja?
kuka käyttää kerran viikossa kakkuhaarukoita? Meillä syödään kakkua suunnilleen kerran vuodessa.
Se on ollut jo kuolleena
vuodesta 85, lisää neuvoja?
perillisten puoleen. He ovat ansainneet haukut ja ovat tietenkin myös taloudellisessa vastuussa.
Se on ollut jo kuolleena
vuodesta 85, lisää neuvoja?Käännyt perillisten puoleen. He ovat ansainneet haukut ja ovat tietenkin myös taloudellisessa vastuussa.
AV:lta saa kyllä neuvot joka asiaan!
ja haarukalla syödään täytekakkua. Luulisi kaikkien tämän tietävän ja osaavan, mutta aika harvoi sitä haarukkaa pöydästä löytyy.