Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä leipää ostat kaupasta?

Vierailija
26.07.2011 |

jos näin sais vinkkejä uusiin leipiin, aina tulee ostettua samoja ja jo kyllästyttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ostan paikallisen pienleipomon (Lumijoki) ruislimppua, joka on leivottu taikinajuureen ilman hiivaa. Ko leipä on myös edullista (1,69€/700G).

Lisäksi ostan saman valmistajan taikinajuureen leivottuja ruispaloja, Fazerin täysjyvä Realia sekä Oululaisen luomu jälkiuunileipää.

Vaaleaa leipää en osta, mutta joskus leivon sitä itse.

Vierailija
2/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paahtoleipä merkki vaihtelee, kuitenkin aina mahdollisimman kuitupitoista. nyt syön juuti fazerin ruis-paahtista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu aivan ihanalta varsinkin se kansipala jossa niitä paahtuneita siemeniä päällä.

Vierailija
4/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noita Fazer Alku Jyväpaloja tarkoitinkin. Ihan parasta leipää pitkästä aikaa :)

Vierailija
5/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muita paperipussileipiä. Tai sitten juustosämpylöitä.

Vierailija
6/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaan aika usein. Joskus jotain ruispaloja, reissumiestä tms. Paahtoleipääkin ostetaan, joskus ihan vehnää, mutta useimmiten jotain täysjyvää. Silloin tällöin ostetaan paperipusseissa myytäviä vaaleita leipiä, ohra-kaura tms. Näkkärinä Maukas (tai joku sen tyyppinen) ja hapankorput Oululaisen.

Vierailija
7/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä kotiin,mutta suosin vaasaa :)

Niin ja pullakaan ei tarvii ostaa kun sitäkin tulee :)

Vierailija
8/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähileipomosta aina

Vierailija
9/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaan Leksandsin näkkäriä (keltainen paketti), Linkosuon ruishyrriä (eivät sisällä vehnää), Vaasan ruispaloja sekä erilaisia kaupassa paistettuja paperipussileipiä. Myös paahtoleipää on lähes aina pakkasessa, usein jotain Fazerin täysjyvää.

Leivon myös itse hiivaleipää, mutta kesäkuumalla en ole viitsinyt.

Vierailija
10/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaaleaa paahtoleipää (Reilu) muille paitsi minä ja keskimmäinen lapsi syödään ruisleipää. Vaasan ruispalat ja jälkiuunileipä ovat parhaita.

Näissä pysytään eikä edes tee mieli vaihdella kun on hyvät löytyneet (jos itse joskus harvoin haluan paahtoleipää, ostan itselleni Fazerin vaaleaa).

Vierailija
11/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yleensä on "aina sitä samaa" ja vaaleissa koitetaan vaihdella, välillä on pelkkää paahtoleipää, mutta usein jotain jyväistä ja mieluusti lähileipomon leipää. Muksut tykästyneet niihin sämpylöihin, onko Alku vai jotain vastaavaa, jossa paljon jyviä.

Vierailija
12/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri muodossa ja eri valmistajilta. Ruispaloja enää aniharvoin, koska minun maha meni niistä jostaki syystä ihan tukkoon.

Joskus aniharvoin ostetaan jotain vaaleita/jyväsämpylöitä.

Vierailija
13/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat on siinä mainoksessa. Tosi hyvää leipää. Maistuu lapsillekin ja on tosi terveellistä, paljon kuitua ym.

Vierailija
14/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sinuhe.fi/?sivu=tuotteet/tummatruokaleivat

Vaaleita ostamme harvemmin, mutta esim Fazun tuotteita. Nillä aika uutena Kaurakolmio (oikohan Alku tai jotain), ne on hyviä.

Vierailija
15/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Vaasan ruispaloja, Realia, Reissumiestä tai uusia Vaasan jälkiuunipaloja. Välillä jotain kauraleipää tai sämpylöitä.

Katson että kuitua on tarpeeksi, päiväys suht pitkälle ja mielellään ei lisättyä gluteenia.

Vierailija
16/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman oman "leipomon" ciabattaa, ja oululaisen kaurakorppuja.

Maaseutuasunnolla ollessa paikallisen leipomon aurinkosämpylöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän