Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook kysymys/apua?

Vierailija
26.07.2011 |

Osaisiko joku tietää miksi joidenkin seinällä facebookissa näkyy jos ovat kommentoineet kavereidensa tilaa (esim kaverini Maijan sivulla näkyy jos Maija on onnitellut kaveriansa Minnaa) ja toisten seinällä ei vastaavat tehdyt kommentoinnit näy? Omalla seinälläni kommentoinnit eivät ilmeisesti näy - ainakaan minä itse en niitä näe niin tuskin muutkaan? Osaisiko joku neuvoa onko olemassa jokin asetus tms millä kommentit saisi näkyviin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se minna on teidän yhteinen kaveri tai minnalla on avoin profiili.

Vierailija
2/5 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, saanko siis jollain omalle seinälleni näkymään sen mitä olen kavereideni seinällä kommentoinut? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, saanko siis jollain omalle seinälleni näkymään sen mitä olen kavereideni seinällä kommentoinut? :)

Täällä pohdin aivan samaa! Apuja?

Vierailija
4/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet seinälläsi jonkun tapahtuman kohdalle ja klikkaat esiin tulevaa rastia. Siellä pitäisi olla vaihtoehtoja erilaisten tapahtumien näkymisestä. En ole nyt itse koneella, joten tarkemmin en osaa neuvoa.

Vierailija
5/5 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsin koneelle.

Mene oman sivusi alalaitaan ja siellä "Muokkaa asetuksia"

Sieltä löytyvät ne asiat, jotka olet piilottanut seinältäsi. Voit ne palauttaa sieltä näkyviin.

Jos taas haluat piilottaa jotain seinältäsi, mene piilotettavan julkaisun (esim. tykkäämistoiminto) kohdalle, klikkaa rastia ja valitse sieltä vaihtoehto "Piilota kaikki tykkäystoiminta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi