Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moikka toimiiko tämä palsta niinkuin seksi palsta

Vierailija
26.07.2011 |

Moi pitääkös tänne rekistöröityä? vaiko aloittaa vain naputtelu T Jari

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro on hienoa että polkupyöriä käytetään. Kypärä sais olla pakollinen, olin aikoinani kovakin polkemaan mutta varoin autoja. Nyt olen sitä mieltä että polkupyäräilijöille pitäisi saada polkupyöräilijän ajokortti. Perusteeni on seuraavanlainen, minä muistaisin että pyöräilijöitten pitäisi kävelyttää pyörä suojatien yli, minulle on käynyt monta kertaa että pyöräilijä

ajaa oikealla pyöränsä kanssa, suojatie on vastassa niin eikö muutamat idiootit käänny vasemmalle katsomatta sitä tuleeko auto, siinä vaan ajetaan suojatien yli. Voihan autoilija olla väärässäkin, mutta pitäisi polupöräilijötten katsella oman turavallisuutensa vuoksi vähän tuleeko autoja. Kyllähän sen tietää jos auto ja polkupyöräilijä kolaroi niin miten siinä käy. T jari.(Tais tulla tämä asia väärään paikkaan.)

Vierailija
2/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro jari, hienoa että viherpeukaloita löytyy. Silti nykyään näkee liian usein, ettei eroteta vihannekrassia ja vesikrassia toisistaan. Pahimmillaan vesikrassia on silputtu voin joukkoon tai jopa margriinin. Kysehän on ihan eri kasveista, joilla on omat kasvupaikkavaatimuksensa ja käyttönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Roswitha-Gyllenbögel-Jarnastiina

Vierailija
4/7 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro on hienoa että polkupyöriä käytetään. Kypärä sais olla pakollinen, olin aikoinani kovakin polkemaan mutta varoin autoja. Nyt olen sitä mieltä että polkupyäräilijöille pitäisi saada polkupyöräilijän ajokortti. Perusteeni on seuraavanlainen, minä muistaisin että pyöräilijöitten pitäisi kävelyttää pyörä suojatien yli, minulle on käynyt monta kertaa että pyöräilijä

ajaa oikealla pyöränsä kanssa, suojatie on vastassa niin eikö muutamat idiootit käänny vasemmalle katsomatta sitä tuleeko auto, siinä vaan ajetaan suojatien yli. Voihan autoilija olla väärässäkin, mutta pitäisi polupöräilijötten katsella oman turavallisuutensa vuoksi vähän tuleeko autoja. Kyllähän sen tietää jos auto ja polkupyöräilijä kolaroi niin miten siinä käy. T jari.(Tais tulla tämä asia väärään paikkaan.)

Elikkäs nyt pitäis viestini olla oikassa paikassa.

Vierailija
5/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä niin huono ihminen?, oletko sinä se järjen valo?.

Vierailija
6/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksijutut kiinnostaa, pysy siellä seksipalstalla.

Vierailija
7/7 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostunut niistä miesten vehkeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme