Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tulisi hankkia vauvalle vielä?

Vierailija
25.07.2011 |

Olen siis esikoisen saamassa alle kuukauden päästä ja nyt iski hirveä paniikki että mitä tarvikkeita minä vielä tarvitsen vauvalle!

Olen siis ostanut vaatteet, turvaistuimen, ammeen, vaunut ja muut tälläiset "isot" ostokset.

Nyt siis mammat listaa vähän että mitä kaikkea minun tulisi vielä hommata! Listaan olen jo itse lisännyt; Vaipat, kosteuspyyhkeet, tutti, ja tuttipullo. Enempää en oikeen tiedä mitä minulla pitäisi vauvalle olla! Helppiä siis kaipaisin :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maidonkerääjä on kätevä silloin, jos maidoneritys on suurta. Siten toinenkin rinta pääsee tyhjetymään imetyksen aikana tai imetysten välissä.

-rintapumppu. Samaan tarkoitukseen.

- maitorahkaa. Rinnoille!

- Imetystyyny on kätevä, vaikkakin kallis.

Itse löysin kätevän lisävarusteen kylpyyn: kylpytuoli! En ollut sellaisesta kuullutkaan, mutta helpottavaa todella paljon vauvan pesua. Varsinkin jos amme ei ole seisoessa sopivalla tasolla. Siinä siis vauva istuu puoli-istuvassa asennossa ja sen voi siis laittaa ammeeseen.

- harsoja kannattaa myös ostaa, jos et ottanut äitiyspakkausta, missä niitä on.

-Tutteja kannattaa olla ainakin 2, että voi vaihdella nopeammin. ( Ei tarvitse yhtä tuttia aina käydä pesemässä,jos tutti tippuu ja likaantuu)

Kannattaa keittää kaikki tutit, maidonkerääjä, rintapumppu ja tuttipullo sekä pestä vauvan vaatteet ja vaihtaa lakanat omaan ja vauvan sänkyyn valmiiksi ettei sellaisia tarvitse ruveta tekemään heti kotiin päästyä.

Muuta ei nyt tule mieleen ja tässä on varmasti kaikkea mitä muutkin ovat neuvoneet. :) Itsellä oli ainakin mukava kun kaikki oli valmiina eikä tarvinnut myöhäisillä tunneilla hakemaan tai pistää miestä asialle, joka ei välttämättä sitten osaa tuoda oikeita juttuja. Ja kotiin oli myös mukava tulla kun jääkaappi oli ladattu ruokaa täyteen ja huusholli imuroitu ( vinkki miehelle!) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla