Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yrittänyt karppausta, mutta epäonnistuit

Vierailija
25.07.2011 |

mikä asia kaatoi homman?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisia vaikutuksia minulle. Olo muuttui koko ajan huonommaksi ja karppisapuska alkoi tökkiä enemmän ja enemmän.

En pyrkinyt ketoosiin.

Olo parani kun aloin taas syödä normaalisti.

Vierailija
22/29 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

finnit johtuvat siitä, että iho puhdistuu entisen elämän kuonasta. Kunhan kestää hetken kukkivaa ihoa, persikanpehmeä iho tulee esiin. Samaten tuo lihasheikkous, se menee ohi, kunhan keho tottuu rasvapolttoisuuteen. Siihen menee aikaa viikko, pari.Ummetus johtuu liian vähästä juomisesta tai vähästä rasvasta. Pitäisi malttaa jatkaa kokeilua vähän pidempään, että hyvät vaikutukset ehtisivät näkyä. Näitä on ihan liikaa: kun viikossa ei laihdu viittä kiloa ja sokerimässyn vieroitusoireita ei kestetä, tuomitaan koko karppaus. :( Sitäpaitsi karppaus ei ole hiilihydraatitonta, vaan vähähiilihydraattista ja ne vähät hiilarit otetaan terveellisistä lähteistä. Vihanneksista, marjoista, maitotuotteista ym., ei sokerista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kesäloma on ohi ja paluu töihin, niin työpaikkaruokailut on se joka tämän saattaa kaataa tai ainakin hankaloittaa.

Tänään pää särkee, mutta särkee mulla silloin tällöin muutenkin, joten en tiedä mistä johtuu.

Paino tänään -3.6kg, josta suurimman osan on pakko olla nestettä.

ap.

Vierailija
24/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa valmiina. Töihin piti aina väsätä jotain omaa sapuskaa. Muu perhe halusi keittoonsa perunoita, niin eipä kauaa jaksanut tehdä kahta eri ruokaa. Aamupalat oli vaikeita keksiä. Ja kahvipöydässä ja kahviloissa ei ollut mitään syötävää. Oli mulla omia pähkinöitä mukana, mutta tosi tylsäähän se on. Ja liikun paljon (juoksua, pyöräilyä, uintia) ei kulkenut lenkki yhtään. Tuli kylmän hiki ja heikotus. Vaikka useamman viikon koitin, ei mun kroppa vissiin oppinut käyttämään rasvoja kunnolla. Nyt koitan olla ilman sokeria ja valkoisia jauhoja ja sipsejä. Eli ihan ravintoympyrän ruokia ja vointi ja ajksaminen ok.

Vierailija
25/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen sokerihiiri, etten voi pitkään olla syömättä mitään makeaa. Karppaus sopii ehkä sellaisille ihmisille, jotka tykkäävät yli kaiken herkutella vaikka pihvillä, pekonilla ja kebabilla - niitähän saa vedellä karppikin. Itse herkuttelen karkilla, kekseillä, kakulla ja hedelmillä, joten karpatessa en voisi herkutella yhtään millään. Onhan se nyt selvä, ettei ihminen kauaa jaksa elää niin, ettei mitään hyvää saa syödä.

Vierailija
26/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vatsa meni sekaisin (=ummetusta koko ajan)

-rasvainen ruoka tuntui tunkkaiselta

-hirveä himo leipään ja pastaan

-iho näytti kamalalta

perusmalli on minulle paras: kaikkea kohtuudella, kasvispainotteisesti, annoskoot kohtuullisina pitäen, ruuan laatuun satsaten.

Vierailija
27/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä persikanpehmeää ihoa silti tullut, saati hyvää oloa. Ja ihan 2oikein2 karppasin, ainakin parin vannoutuneen karppaajaystävän ja karppifoorumin mukaan. Ei vaan sopinut minulle.

finnit johtuvat siitä, että iho puhdistuu entisen elämän kuonasta. Kunhan kestää hetken kukkivaa ihoa, persikanpehmeä iho tulee esiin. Samaten tuo lihasheikkous, se menee ohi, kunhan keho tottuu rasvapolttoisuuteen. Siihen menee aikaa viikko, pari.Ummetus johtuu liian vähästä juomisesta tai vähästä rasvasta. Pitäisi malttaa jatkaa kokeilua vähän pidempään, että hyvät vaikutukset ehtisivät näkyä. Näitä on ihan liikaa: kun viikossa ei laihdu viittä kiloa ja sokerimässyn vieroitusoireita ei kestetä, tuomitaan koko karppaus. :( Sitäpaitsi karppaus ei ole hiilihydraatitonta, vaan vähähiilihydraattista ja ne vähät hiilarit otetaan terveellisistä lähteistä. Vihanneksista, marjoista, maitotuotteista ym., ei sokerista.

Vierailija
28/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karpannut melko onnistuneesti tammikuusta asti, mutta kesällä sorruin ottamaan "vähän" olutta ja sidukkaa ja sillä tiellä olen vieläkin :DD

Vierailija
29/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt monta kertaa, aina tosi päättäväisesti, että nyt onnistun jne., mutta homma on aina kaatunut etovaan tunteeseen, jonka runsasproteiininen ruoka minulle aiheuttaa. Sellainen pieni ellotus jatkuvasti ja ummetus ja yleinen huonovointisuus, ihan kuin olisi vähän sairas. Pisimmällään olen karpannut muutaman kuukauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän