Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö psykiatrien käyttämä masennustesti netistä? Harjoittelisin että saan hyvät pisteet

Vierailija
25.07.2011 |

ja mahdollisimman pitkän sairasloman. Ei kiinnosta vielä lopettaa kesälomaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan vastaan.

Vierailija
2/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itkeä tirautan" parit itkut vastaanotolla ja kerron että masentaa kun idiootiksi haukutaan.

Vierailija
4/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehittelen vakavaan masennus-diagnoosiin tarvittavat "oireet".

Vierailija
5/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan nojaa taaksepäin portaiden ylätasanteella ja putoa alas? Saat varmasti mukavan pitkän sairasloman eikä tartte Veikata yhtään mitään.

Vierailija
6/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo näyttelijät kokenut lääkäri tunnistaa helposti. Ja siitä tulee sairaskertomukseen merkintä.

t. lääkäri

Vierailija
7/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kylillä riekkumaan tai tekemään mitään kivaa, ei edes matkustamaan voi lähtä jos menee vaikka jalka poikki tai pää halki.

Vierailija
8/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosin? Mulla 5-vuotinen historia harrastajateattereissa, kyllä sillä jo pitäis masentunutta osata esittää.

Tai sit heittäydyn flegmaattiseksi enkä esitä yhtään mitään, itkut kyllä tirautan kun on niin vaikeeta..

Pitää lueskella masentuneiden vertaistukipalstalta vinkkejä oireisiin.

Vierailija
9/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanotoilla, joku 5. vuoden opiskelijatyttönen ei osaa erottaa feikkaanko vaiko en.

Vierailija
10/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosin? Mulla 5-vuotinen historia harrastajateattereissa, kyllä sillä jo pitäis masentunutta osata esittää.

vielä kovin huima meriitti. Mutta ota CV mukaan, voit sitten selittää sillä lääkärille epämääräisiä signaalejasi.

Vierailija
11/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi helvetin itsetuhoinen ja vaaraksi muillekin, esittää vaan että rakastaa kaikkia ja hymyilee jokaiselle.

Vierailija
12/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flegmaattinen, tokkurainen ja poissaoleva. Valvon vaikka edellsen yön.

Vierailija
13/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oppi hyödyllisiä taitoja: miten pysyä roolissa, keskittyä esittämään jotain tunnetilaa, luomaan tunnetilan tyhjästä, itkemään, raivoamaan, suoltamaan tyhjästä vaikka tunnin asiallista ja asiatonta tajunnanvirtaa, yms.

Vierailija
14/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin täysin autistiseen tilaan ja annan palaa, puhua pälpätän kaiken mitä mieleen tulee.

Vierailija
15/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin täysin autistiseen tilaan ja annan palaa, puhua pälpätän kaiken mitä mieleen tulee.

Vierailija
16/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten se autistinen tila yllättäen paranee eikä pakkohoidon kriteerit täyty.

Ja jakso suljetulla näyttää hyvältä kun pysyvää eläkettä haetaan.

Vierailija
17/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo näyttelijät kokenut lääkäri tunnistaa helposti. Ja siitä tulee sairaskertomukseen merkintä.

t. lääkäri

Mutta fiksuin tähänasti,aikanaan ennen kuin sairastuin oli työpaikka, (hyvä) rahaa, elämä kaikinpuolin kunnossa. Sitten se tapaturma muutti kaiken, meni työkyky, ihmisarvo. Masennuin olin hullujenhuoneellakin kolmasti, yritin itsaria kolmesti. Minulla todettiin krooninen kipuoireyhtymä ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Olin kuntoutustuella pari vuotta, ja tämän jälkeen sairaseläke. Jumakauta että oli tyhjä olo, en kelvannut yhteiskunnalle enään. Lopetan omaelämänkertani ja sanon tiedoksi kaikille, älkää leikkikö vakavan asian kanssa. Voi vielä jonain päivänä käydä niinkuin minulle. T Jari.

Vierailija
18/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun virtaa ja intoa tehdä omia juttuja ja laiskotella vielä riittää. t. ap 38v.

Vierailija
19/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi päivä tänään?

Vaikutat rauhallisemmalta?

Vierailija
20/25 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu pitkään eikä ole tekemisissä exän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi