Kamalat on sellaset mustanruskeat nännipihat ja isot nappulanännit.
Ei mulla ollut raskausaikanakaan eikä imetysaikana sellaset. Lähes ihonväriset oli.
Kommentit (13)
jos olisi tuollaiset tulleet?
Mulla on muuttunut raskausaikana nännit vaaleanpunaisista rusehtaviksi. Musta näyttävät nyt paremmilta.
Nännipiha tummenee, jotta vauva löytäisi nännin helpommin. Ja nappulamaisesta nännistä saa vauva paremmin oikean otteen.
saako vauva otteen mun rinnasta, koska itse nänni on ihan olematon. Nappulanännit olisi siis tervetulleet.
Ne oikeesti auttaa.Sairaalasta saat kun pyydät.
on toisiinsa yleensä sopivia. Mulla on todella pienet nännit ja mietin kovasti miten imetys onnistuu. Olikin yllätys saada todella pienisuisia lapsia. Naapuripedillä oli isonänninen äiti ja suut olivat huomattavasti suuremmat. Jopa sairaanhoitaja sanoi asian olevan usein näin. Eli ei kannata ekana kokeilla rinakumia.
Itselläni myös vaikka en odota juuri nyt.
imetys on usein aluksi vaikeampaa. Itsellänikin näin oli esikoisen kohdalla, ja pitkän taistelun jälkeen, rintapumpun ja rintakumien avulla imetys alkoi lopulta sujua hyvin. Esikoisen pitkä imetys onneksi venytti nänninpäät isommiksi, ja nuorempien lasten kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.
on toisiinsa yleensä sopivia. Mulla on todella pienet nännit ja mietin kovasti miten imetys onnistuu. Olikin yllätys saada todella pienisuisia lapsia. Naapuripedillä oli isonänninen äiti ja suut olivat huomattavasti suuremmat. Jopa sairaanhoitaja sanoi asian olevan usein näin. Eli ei kannata ekana kokeilla rinakumia.
Siksi teetätin itselleni sellaiset plastiikkakirurgilla.
että kaikki ei olekaan samalaisia kuin sinä, vaikka kuinka näin tahtoisit..
ruskeat ja isot, mutta nyt huomasin kun lapsi läheni vuotta, tissit ovat vaalenneet, tai siis ne pihat ja nännit =)
eilen just lapsi otti vanhigossa tyynyn pään suuhunsa kun luuli sitä rinnanpääksi, imetin siis juuri ja tyyny pilkisti siinä vieressä.
toinen asia onkin sitten nämä roikkuvat tissit jotak imetyksestä sain..
Minä jossain synnytysohjelmassa näin synnyttäneellä äidillä minun mielestäni valtavan suuret ja tummat nännit, mutten tiedä mitä se nappula-juttu tarkoittaa. Omatkin nännit tosin tummuivat raskausaikana, ennen olivat enemmän sellaiset hailakan vaaleanpunaiset, raskausaikana vähän enemmän rusehtavaa vaaleanpunaista ja nyt ovat taas vaalenneet aika lähelle entistä väriä, kun lapsikin alkaa olla jo 2-vuotias.