Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on alkanut epäilyttää, että silmänympärysvoiteet ym. PAHENTAA rupsahtamista

Vierailija
25.07.2011 |

Kun ajattelee järjelläkin, eikö iho voi paremmin mitä vähemmän sitä rasittaa erilaisilla tököteillä? Vaikka kuinka poimittaisi andeilta jotain ihmeyrttejä, purkkiin tungettuna ne ovat vaan jotain teollista moskaa. Tupakoimattomuus, terveelliset elintavat ja ulkoilu on iholle tärkeintä.

Minusta on kyllä ihanaa ostaa ylellistä kosmetiikkaa mutta en usko että tonnin voiteella saavutetaan yhtään mitään ihon kannalta. Juuri ne jotka hinkkaa itseensä kymmentä eri voidetta on todella ryppyisiä jo kolmekymppisinä. Ja mikäs onkaan kosmetiikkateollisuudelle mukavempaa kuin uskotella että naisen on pakko laittaa naamaansa puhdistugeelia, kasvovettä, erillistä yö- ja päivävoidetta sekä tehotippoja? Esim. Helena Lingren sanoo ettei laita yöksi edes kosteusvoidetta vaikka muuten käyttääkin laatukosmetiikkaa.

Antakaa ihonne levätä! :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iho alkoi veltostumaan muutamia vuosia sitten ja ensimmäiset roikkuvat piirteet ilmantuivat poskiini :(

Ongelma korjaantui kun aloin käyttämään säännöllisesti kiinteyttäviä voiteta.

Minun kohdallani ko. voiteet ainakin lykkäävät rupsahtamista.

Ryppyvoiteita en ole käyttänyt, sillä rypyt eivät ole ongelmani. Ihon veltostuminen pelkästään.

Tietty jos kävisin aina välillä kiristämässä naamaani plastiikkakirurgilla, en tarvitsisi mitään voiteita =)

Vierailija
22/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassaa hieron sormilla kasvojani, käytän vain vettä kasvojen puhdistukseen, kerran viikossa ihon kuorinta ja naamio päälle, perusvoide suihkun jälkeen ja...ei ryppyjä vaikka ikää yli 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otsassa yksi ilmeryppy.

Juu ja en ole koskaan käyttänyt silmänympärysvoiteita, enkä kasvovesiä yms.

Illalla pesen kasvot vedellä ja se on siinä. Saunan jälkeen perusvoidetta. Aamulla huuhtaisen kasvot kylmällä vedellä ja se on siinä.

En tupakoi, meikkaan pari kertaa vuodessa juhliin ja hyvät geenitekijät.

olen lähes rypytön 44v! Kaverit ihmettelee... Mutta taitaa siinä tosiaan olla totuuden siemen, ettei liikaa puunaile naamaansa niin se voi paremmin :)

Heh, täällä toinen samanmoinen ja olen sua neljä vuotta vanhempi. Ryppyjä vain otsassa, kivaa! Ei ole ollut aikaa puunailla kuin joskus voidetta ja puhdistusaineita, meikkivoidetta ei koskaan. Tosin kyllä geenitkin vaikuttaa ja se ettei polta tupakkaa.

Vierailija
24/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryppyjä, ikää 42v.