Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on alkanut epäilyttää, että silmänympärysvoiteet ym. PAHENTAA rupsahtamista

Vierailija
25.07.2011 |

Kun ajattelee järjelläkin, eikö iho voi paremmin mitä vähemmän sitä rasittaa erilaisilla tököteillä? Vaikka kuinka poimittaisi andeilta jotain ihmeyrttejä, purkkiin tungettuna ne ovat vaan jotain teollista moskaa. Tupakoimattomuus, terveelliset elintavat ja ulkoilu on iholle tärkeintä.

Minusta on kyllä ihanaa ostaa ylellistä kosmetiikkaa mutta en usko että tonnin voiteella saavutetaan yhtään mitään ihon kannalta. Juuri ne jotka hinkkaa itseensä kymmentä eri voidetta on todella ryppyisiä jo kolmekymppisinä. Ja mikäs onkaan kosmetiikkateollisuudelle mukavempaa kuin uskotella että naisen on pakko laittaa naamaansa puhdistugeelia, kasvovettä, erillistä yö- ja päivävoidetta sekä tehotippoja? Esim. Helena Lingren sanoo ettei laita yöksi edes kosteusvoidetta vaikka muuten käyttääkin laatukosmetiikkaa.

Antakaa ihonne levätä! :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähes rypytön 44v! Kaverit ihmettelee... Mutta taitaa siinä tosiaan olla totuuden siemen, ettei liikaa puunaile naamaansa niin se voi paremmin :)

Vierailija
2/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koskaan pyyhkinyt ihoasi kasvovedellä, jos olet ollut puhdistamatta ihoa pariin päivään? Kyllä se vanutuppo menee ainakin mulla ihan harmaaksi, joten uskon kyllä, että iho pitää puhdistaa. Kyllähän jo järjelläkin ajateltuna naamaan ehtii kertyä päivän mittaan vaikka mitä saastehiukkasia. Ja voiteita on käytettävä, koska iho on niin kuiva, jos en rasvaa niin iho on rutikuiva ja ryppyinen, ja pitäähän ne voiteenjämätkin putsata pois. Siihen en usko, että mikään voide poistaisi ryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmänympärysvoiteet (harvat tosin) sisältävät aurinkosuojakertoimen ja sehän on vain hyvä asia.

Vierailija
4/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kometiikkaa vain päivisin, ja yöksi en - Helena Lindgrenin tapaan - laita mitään. Aamulla laitan kuitenkin silmänympärysvoidetta ennen ripsivärin laittamista/silmämeikin tekemistä. Minusta se suojaa hyvin silmän herkkää ihoa.

Vierailija
5/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan oikeassa pahentaa ne

Vierailija
6/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähes rypytön 44v! Kaverit ihmettelee... Mutta taitaa siinä tosiaan olla totuuden siemen, ettei liikaa puunaile naamaansa niin se voi paremmin :)

Heh, täällä toinen samanmoinen ja olen sua neljä vuotta vanhempi. Ryppyjä vain otsassa, kivaa! Ei ole ollut aikaa puunailla kuin joskus voidetta ja puhdistusaineita, meikkivoidetta ei koskaan. Tosin kyllä geenitkin vaikuttaa ja se ettei polta tupakkaa.

Vierailija
7/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sensellaisia käytä, mutta ihon kosteuttamisen tarve riippuu kyllä täysin ihosta. Mulla on ollut lapsesta asti kuiva iho, ja mun on kyllä pakko rasvata itseäni etenkin talvella. Nyt kesällä ei tarvitse niin rasvailla, ja ilmeisesti tää raskauskin jotenkin vähentää rasvaamisen tarvetta.

Ryppyjä mulla ei ole, mutta luulen, että jos en hoitaisi ihoani, niitä voisi olla. Käytän rasvaamiseen kookosöljyä, toisinaan myös oliivi- ja rypsiöljyä.

Vierailija
8/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin iho venyy ajan myötä ja tottaki se silloin myös rypistyy.

Vierailija
9/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se voide hitusenkin turvottaa silmänympärystä

niin iho venyy ajan myötä ja tottaki se silloin myös rypistyy.

Täysin samaa mieltä, että monet ryppyvoiteet vain aiheuttavat "riippuvuuden" eikä varsinaisesti poista ryppyjä tai hidasta ryppyjen tulemista. Voiteella saadaan hetkellisesti rypyt "katoamaan" kun iho turpoaa, mutta kun vaikutus lakkaa, tilanne on alkutilannetta huonompi, koska iho on venynyt entisestään --> Ja taas pitää ostaa uutta kallista purkkia eli bisnestä tämä :)

Sen sijaan ihoa on hyvä puhdistaa hellävaraiselle puhdistusaineella ja laittaa kosteusvoidetta jos tarvetta on. Mutta nuo "ihmetuotteet" eivät juuri auta. Pahimmassa tapauksessa vain pahentavat tilannetta.

Vierailija
10/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä liian voimakkaita voiteita. Aika paljon ihon kunto on kiinni geeneistä. Tietysti jos on huonot elintavat. Varsinkin auringonotto ja tupakka tuhoaa ihon.

Vierailija
11/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Lindgren panostaakin laatukirurgiaan.

Vierailija
12/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkällä vedellä, illalla käyn suihkussa ja saippuaa käytän meikinpoistoon. Suihkun jälkeen perusvoidetta ja mitään muuta en ole koskaan käyttänyt tai korkeintaan jotain market-kosterusvoiteita, mutta ikinä ei silmänympärysvoiteita ja voin rehellisesti sanoa, että mittariin tulee tänä vuonna 42 v ja ei ole mitään ryppyjä, ei edes läheltä katsottuna. Uskon samoin, että mitä enemän hinkkaa, pesee ja laittaa voiteita sitä rasittuneemmaksi iho tulee ja rpyistyy

Vierailija
13/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ole mukana mineraaliöljyjä (muovia), silikoneja eikä säilöntäaineita, ainoastaan kasveista uutettuja ainesosia. Vaihdoin juuri voidetta, s.y.iho on tosi pehmeä ja hyvin kosteutettu, parempi iho kuin pariin vuoteen.

Vierailija
14/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttavat myös ...ja tupakoimattomuus, riittävä uni ja terveellinen ruoka.

Vain naururyppyjä, ikää 47

Vierailija
15/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä rypyttömistä, yli nelikymppisistä naamoistanne. Muuten en usko :D

Vierailija
16/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä rypyttömistä, yli nelikymppisistä naamoistanne. Muuten en usko :D

Vierailija
17/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaman pesuaineet ja rasvat kasvoista pois (samalla myös shampoon). Halusin nähdä, että mitä ihoni siihen sanoo. Mulla on aina ollut ongelmana hyvin nopeasti rasvoittuva iho kasvoissa ja samalla ihoni oli myös hyvin kuiva. Nyt ihoni voi tosi hyvin! Ei ole liian kuiva ja näppyjäkään ei enää pahemmin ole. Tätä samaa linjaa aion jatkaakin. Tosin välillä tulen kuitenkin vielä hieman meikkaamaan :)

Vierailija
18/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskon myös noiden kaiken maailman ryppyvoiteiden vain pahentavan ryppyjen tulemista.

Vierailija
19/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdista iho illalla ennen nukkumaan menoa vaikka jollakin perusvoiteella.

Pyyhi voiteen liiat jäämät pois kasvopaperilla, älä käytä puhdistussieniä, sillä sinun pitäisi joka käytön jälkeen pestä ja desinfioida ne, turhia.

Huuhtele viileällä vedellä

Taputtele kuivaksi pehmeäkkä kankaalla tai paperilla.

Nukkumaan....

Aamulla huuhtele kasvosi niin kylmällä vedellä kuin hanasta tulee. Taputele paperilla kuivaksi.

Meikkaa tav tapaan tai älä meikkaa.

Tv. Kosmetolooki

Vierailija
20/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne saa mun silmät kirvelemään, enkä säännöllisesti muitakaan voiteita. Ikää on 42 v. Mun ihoni voi paremmin kuin nuorena, jolloin se atooppisena kutisi, hilseili ja kiristi. Talvisin kuorin ihoni kerran viikossa saunassa ja sen jälkeen laitan yövoidetta. Juu, olen huomannut silmänympärysihon ohentuvan ja hienonhienoja juonteita näkyy, kun nauran.

Ihonhoidossa käyn pari kertaa vuodessa, ja sen jälkeenkin tulee olo, että pitää hangata naamasta se rasva, mitä kosmetologi siihen hieroi. En usko purkkien auttavan mitään. Aion rupsahtaa rauhassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän