Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä ajattelisit jos oma lapsesi tekisi massamurhan?

Vierailija
24.07.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetettiin monta ihmishenkeä.

Vielä 20 vuotta sitten meillä oli mielisairaaloita, jotka olivat turvapaikkoja niille, joita maailma ahdisti. Nyt he ovat avohoidossa. On vain ajan kysymys, koska sama toistuu tavalla tai toisella.

Vierailija
2/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten emme ole huomanneet, että lapsemme on täysin kykenemätön empatiaan ja on psykopaatti? Niin se vaan on, että vain psykopaatti pystyy tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sellaisessa shokissa, ettei pysty käsittelemään asiaa.

Varmaan aika moni näki sen ohjelman, kun Jokelan ampujan vanhempia haastateltiin, eiköhä nuo aivan surun murtamia olleet?

Vierailija
4/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sitä maailman nerokkaimpana 1.5-vuotiaana!

Vierailija
5/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että aika monikin melki aikuisen lapsen äiti näitä ajatuksia läpikäy?

Vierailija
6/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin täysin shokissa ja miettisin että mitä olen tehnyt väärin. Mutta tietysti hän olisi edelleen lapseni ja minulle rakas.

Vierailija
7/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittais ihan vaan terveydenhuollon piikkiin mut ei mulla hirveesti oo tietoakaan miten nuo toimii. Pitäs kait vanhempien huomata jos lapsi on tollanen psykopaatti ja toimittaa se hoitoon? Jos hoitoa haluaa niin eikö sitä tosiaan saa?

sanotaan että vanhemmat rakastaa lapsiaan ehdoitta, niin tuskinpa tuollaisen jälkeen olisin siihen kykeneväinen. Luultavasti en haluaisi nähdä lasta enää koskaan ja olisin vihainen myös itselleni.

Tämä taas vahvisti kantaani siihen etten todellakaan halua et mun lapset alkaa pelaan räiskintäpelejä jossa tappaminen on coolia.

Vierailija
8/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittais ihan vaan terveydenhuollon piikkiin mut ei mulla hirveesti oo tietoakaan miten nuo toimii. Pitäs kait vanhempien huomata jos lapsi on tollanen psykopaatti ja toimittaa se hoitoon? Jos hoitoa haluaa niin eikö sitä tosiaan saa? sanotaan että vanhemmat rakastaa lapsiaan ehdoitta, niin tuskinpa tuollaisen jälkeen olisin siihen kykeneväinen. Luultavasti en haluaisi nähdä lasta enää koskaan ja olisin vihainen myös itselleni. Tämä taas vahvisti kantaani siihen etten todellakaan halua et mun lapset alkaa pelaan räiskintäpelejä jossa tappaminen on coolia.

eli sama asia kuin lääkkeitä ja kerran kuussa hoitajan tapaaminen. Muun ajan voi tehdä mitä tahansa. Kai tiesit, että pakkohoitoon otetaan vasta sitten, kun on ollut vahingoksi itselleen tai muille.

Vierailija
9/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ainakin et pysyn lasteni kans läheisenä ja tiedän tai pystyvät itse kertomaan jos on ongelmia aikuisenakin.

Joo en ehkä ajatellut ihan loppuun asti. :D eihän ketään aikuista voi pakottaa hoitoon ihan vaan sillä et joku sanoo et se on hullu. :D