Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin juuri puolueen jäseneksi, vasemmistoliiton. Pelolla ei voi hallita.

Vierailija
24.07.2011 |

Norjalainen yritti saada aikaan pelkoa ja vihaa. Olla uhri, joka ei enää kestänyt, kun jotkut toiset ihmiset eivät vihanneetkaan muita, vaan kannattavat tasa-arvoa. Yritti saada aikaan äärioikeiston nousun, saada tukea teoilleen muilta hulluilta, jotka vainoharhailevat peläten kaikkea vierasta ja niitä, jotka eivät vainoharhaile. Yritti tappaa uuden sukupolven, joka olisi rakentanut parempaa ja tasa-arvoisempaa maailmaa. Yritti tappaa ne, jotka eivät hyväksy hänen äärioikeistolaista ajatusmaailmaansa.

Minä liityin juuri ekaa kertaa elämässäni puolueeseen, Suomen Vasemmistoliittoon, äärimmäisen kyllästyneenä siihen kaikkeen pahaan, mitä äärioikeisto on aina maailmassa saanut aikaan. En tarvitse lisää Hitlereitä, Mussolineja enkä mitään, mikä tuhoaa eikä rakenna. Minä haluan tasa-arvoisen, demoktaattisen maailman, jossa ihmisoikeudet ja oikeudenmukaisuus vallitsevat, ja kaikkia ihmisiä kohdellaan ihmisinä. Minä en pelkää äärioikeistoa enkä persuja, en tappajia enkä vihan lietsojia. Uskallan niistä huolimatta ilmaista kantani ja tukea kaunista ja hyvää.

Entä sinä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä persujen äänestäjät alkavat pikkuhiljaa tajuta, mihin heidän ideologiansa johtaa. Fasismiin. Voisinpa tehdä saman, kannanottona, ja siksi, koska tämä toinen puoli pitää itsestään meteliä, niin nyt on aika huutaa kovempaa.

Vierailija
2/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata hitlereitä tai mussolineja, mutta ikimaailmassa en voisi äänestää vasemmistoliittoa. En pidä tavasta, että täällä voi elää tukien varassa huoletta ilman, että tarvitsee itse tehdä jotain (=työtä) asenteella "valtio huolehtii."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen äärimmäisen kyllästynyt vasemmistoon.

Ei toiminut Neuvostoliitto eikä yhtään mikään muukaan.

Vierailija
4/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys esitetty numero 3:lle?

Vasemmistoliitto ei kai kannata yht.kuntaa, jossa kukaan ei tee mitään? Käsittääkseni vasemmistoliittokin haluaa vireän ja toimivan yht.kunnan, mutta sellaisen, jossa jokaisella varallisuuteen/uskontoon/seksuaalisuuteen katsomatta voi olla hyvä ja ihmisarvoinen elämä... Myös minä aion liittyä vasemmistoliittoon, se on ollut aikomuksena jo pitkään, mutta pienet lapset ovat pitäneet kiireisenä.

Vierailija
5/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on rikkaus :)

Taskut se tyhjentää ja pelon tuo, mutta se on sitä rikkautta

Vierailija
6/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa eivät liity mitenkään vasemmistoon, ei enempää Neuvostoliitto kuin vaikka Pohjois-Koreakaan. Onko nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Kannattaisi ensin selvittää mistä puhuu.

Vierailija
7/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti ja helposti. En ole värväämässä porukkaa, vaan ihmettelemässä miksi en ole tehnyt tätä jo aiemmin. Kiitos nro 2, on nimenomaan aika sanoa mielipiteensä tämän metelin, aseiden ja vihan ilmapiirin keskeltä.

Vierailija
8/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen tekonsa olikin olkinukke. Eli pilasi oikeiston ja rasistejen maineen teollaan.

Eli pelasi vasemmiston puolesta`?

Vierailija
9/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen VL on tasan yhtä vastuussa P-Korean touhuista kuin Soini norjalaisen fundamentalistin murhista. On suorastaan pelleilyä syyttää Soinia osittain tässä asiasssa, jos ei voida syttää suomen vasemmistolaisia kommunistien tekosista.

maailmassa eivät liity mitenkään vasemmistoon, ei enempää Neuvostoliitto kuin vaikka Pohjois-Koreakaan. Onko nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Kannattaisi ensin selvittää mistä puhuu.

Vierailija
10/10 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on pöyristyttävää ihannoida sen paremmin natseja kuin neukkunatsejakaan. Ja Marxikin totesi, että utopia on utopiaa, ihanneyhteiskuntaa ei saada aikaiseksi sillä ihmiset tuhoavat sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi