Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häälahjaksi pyyhkeet tai lakanat - minkälaiset olis tyylikkäät?

Vierailija
23.07.2011 |

Morsio on ystäväni, mutta en ole aikoihin vieraillut heillä, joten en tiedä kotinsa värimaailmaa.

Vinkkejä kivoihin tekstiileihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on tyylikäs ja häät ovat varmasti aika hienot.

Vierailija
2/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjatoivelistalla oli Marimekon valkoinen Lumimarja-tuplapussilakana.

Tai sitten Finlaysonilla on kauniita puuvillasatiinisia liinavaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on varma valinta.

t. tuleva morsian

Vierailija
4/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme itse kokovalkoisen lakanasetin, laadukasta puuvillasatiinia, Casa Stockmann (tjsp). Olen tykännyt kovasti. Voi välillä nukkua kuin hotellin lakanoissa tai yhdistellä värillisten kanssa. Kloriitilla saa sitten taas valkoiseksi jos tulee tahroja. Valkoiset pyyhkeetkin olisi ylellisen oloiset, kunhan ovat laadukkaat.

Vierailija
5/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriltasi ekaksi sen kodin väreistä, siitä saat vinkkejä.

Marimekon erilaiset pyyhkeet on ainakin minusta laadukas lahja, jos tuo väriasia selviäisi. Vuosien varrella olen todennut, että Marimekon pyyhkeet todella kuivaavat.

Marimekolla on kanssa ihania pussilakanoita, jos vain arvelet kaverisi pitävän kuoseista.

Myös satiiniset pussilakanat voisi olla ihanat. Stockalta tai Sokokselta vois löytyä. Ja taas jos kuosi ja värit sattuis.

Ehkä kysyisit kaveriltasi ihan suoraan tykkäiskö Marimekon jutuista. Voihan olla, että hänellä olisi joku toivekin ;) Itse kysyin mieheni työkaverin vaimolta ja vastaus oli että marimekon pyyhkeitä, antoi kolmekin värivaihtoehtoa ja porukalla sitten ostettiin hieno kokoelma. Oli mieleinen lahja.

Vierailija
6/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania, pehmeitä ja paksuja kylpypyyhkeitä. Sain lahjaksi hiljattain, ja ovat todella ihanat ja takuulla laadukkaat!

Vierailija
7/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan löytynyt sopivia lahjalistalle eikä kukaan niitä sitten osannut sokkonakaan ostaa.

Siis ihan yksinkertaiset valkoiset puuvillasatiinilakanat, thread count riittävän korkea jotta pysyvät vuosia siisteinä. Varmasti hääpari arvostaa, jos ei heti niin vuosien päästä.

Vierailija
8/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme häälahjaksi sinkkulakanoita, jotka ovat nyt sitten vieraslakanoina. Omassa sängyssä meillä on tuplapeitto.

Vierailija
9/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusimassa 30 vanhoja lakanoita, muutamat puuvillasatiinilakanat olen ostanut ja inhottavan kovia ovat varsinkin mankelin jälkeen tai sitten vaan on tottunut pehmeisiin lakanoihin jotka hajoavat vanhuuttaan.

Vierailija
10/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusimassa 30 vanhoja lakanoita, muutamat puuvillasatiinilakanat olen ostanut ja inhottavan kovia ovat varsinkin mankelin jälkeen tai sitten vaan on tottunut pehmeisiin lakanoihin jotka hajoavat vanhuuttaan.

nimenomaan ihanan pehmeät. Toiset saatiin häälahjaksi ja toiset ostin itse, kun totesin niin miellyttäviksi ihoa vasten.

Vierailija
11/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan ihanan pehmeät. Toiset saatiin häälahjaksi ja toiset ostin itse, kun totesin niin miellyttäviksi ihoa vasten.

mielestäni enemmän laskuvarjokangasta kuin mukavan pehmeää, vihaan myös hotellien liukkaita kovia lakanoita.

Vierailija
12/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme häälahjaksi sinkkulakanoita, jotka ovat nyt sitten vieraslakanoina. Omassa sängyssä meillä on tuplapeitto.

Meillä taas on yhtenäinen patja/lakana, mutta erilliset peitot.

Lisäksi käytämme lakanoina vain muotoonommeltuja. Tavalliset ovat raivostuttavia.

Eli varmin lahja olisi ne pyyhkeet.

Vierailija
13/13 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeitä häälahjaksi. Ovat arvokkaita ja laadukkaita ja ihania käytössä. Mutta riippuu varmaan aika paljon lahjan saajan mausta pitääkö niistä vai ei.

Mielestäni ihan Finlaysonillakin on mukavia pussilakanaseetejä. Marimekolla toki myös. Noita ostaessa kyllä olisi hyvä tietää vähän makumieltymyksiä. Esim itse tykkäisin jostakin isokuvioisista retroista (esim. se Finlaysonin panda pussilakana, olisiko ajatus nimeltään on aivan ihana) mutta toiset ei varmaan sitten taas ollenkaan sellaisista pidä.

Tylsää mutta minä ehkä kysyisin mieltymyksistä suoraan tai sitten esim. joltain lähisukulaiselta jos olet heidän kanssaan yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi