Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riippurinnat, mitä niille voi tehdä?!

Vierailija
14.07.2011 |

Käväisinpä tässä suihkussa... Ja olin pyörtyö un sattumalta katsoin sivuprofiiliani peilistä :(

Okei, itkuun purskadin vain.

Rinnat roikkuu suoraan alaspäin. Varmaan melkee 10 senttiä pitkät hirveet roikkujat... Kuppikoko C-D, kai oikeesti se D.

Okei nää on roikkunu aina. Siit lähtien ku rinnat on ollu niiden suunta on ollu aina liiveistä huolimatta ilman liivei aina alaspäin.

Voiko näille tehdä mitään?? :/ Rupesin miettimään että ehän tätä menoa koskaan uskalla näyttäytyä melko tuoreelle suhteelleni, poikaystävälleni, ilman vaatepartta... Jos oksetan ite itteäni ni huh jos joku muu nää näkee.

Mitä näille voi tehdä? Auttaisiko laihdutus (BMI on n. 25)?

Oon käytännössä vielä melkeinpä teini (täytän 20v) ,niin on tosi surullista että näyttää tissit jo nyt tälle... Apua? :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehes tuntee sut kuitenkin.

Mulla samanlaiset, rintsikoilla saan miehet tuijottamaan, totuus on valitettavasti toinen.

Vierailija
2/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 2, joka imettänyt kahta lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mittaa 10 cm?

Vierailija
4/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 21.. Rinnat ei varsinaisesti roiku mutta ei ne mitkään pallotkaan ole jotka sojottaa ylöspäin. Mietin että uiminen ja rintalihastreeni salilla voisi olla aika tehokas liikuntamuoto :)

Vierailija
5/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota hetki...

2

Vierailija
6/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten ei ulkonäköni kovin kehuttava ole... kuten ei nää rinnatkaan ku roikkuvat :(

Kiitos, pitää kai patistaa ittensä salille siis... sääli että kaverit ei oo siit innostuneita, ku yksin kauheen vaikea uskaltaa mennä ku inhoaa ulkonäköään...

Onko hyvillä liiveillä mitään pysyvästi ryhdistyttävää vaikutusta muuten? eli kannattaisiko mennä ihan johonkin liiviliikkeeseen asti..?

Lisää vinkkei otetaan vastaan...

Vierailija
7/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa hirveät roikkurinnat ja vielä suipon malliset. ihan järkyttävän näköiset... itkettää joka kerta kun satun näkemään ne peilistä. seksin aikana en todellakaan riisu liivejäni.

Vierailija
8/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ysi oli siis AP

Vierailija
9/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaen sitä, että ohjelmassa esim. penkkipunnerrus. Siinä vaiheessa kun nostatte penkistä vaivatta 60 kiloa tai enemmän, ei ole enää riipputissejä. Siihen päälle vielä muut rintaliikkeet ja ylipäänsä muiden lihasten treenit niin...

t 2 taas, entinen riipputissi

Vierailija
10/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee vain kaksi pahaa ongelmaa: ei oo sopivaa kokoo olevia uikkareita enää (ja ostaa en uskalla enneku painoa lähtee). Ja kun kärsin aknesta joka ei oo pelkästään kasvoissa joten siinäkin mielessä uiminen ainakin hallissa hieman ahdistava idea...

Sääli, sillä ennen rakastin sitä lajia :/

AP

Vierailija
11/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsotte jotain tv-ohjelmia, joissa näytetään jotain alkuperäiskansoja... naisilla ei ole tapana käyttää yläosassa vaatteita eikä rintsikoita. takuulla kaikilla on riippikset. Mitä pahaa siinä sitten on?

Älä anna jonkun amerikkalaisen silikonivillityksen määrittää sitä, että rakastatko itseäsi sellaisena kuin olet.

Minullakin on kymmenen senttiä riippuvat tissit ja minä ja mieheni tykkäämme niistä molemmat. En vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
12/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee vain kaksi pahaa ongelmaa: ei oo sopivaa kokoo olevia uikkareita enää (ja ostaa en uskalla enneku painoa lähtee). Ja kun kärsin aknesta joka ei oo pelkästään kasvoissa joten siinäkin mielessä uiminen ainakin hallissa hieman ahdistava idea... Sääli, sillä ennen rakastin sitä lajia :/ AP

ja akne ei haittaa uimisessa mitään.

Vierailija
13/14 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin plastiikkakirurgilla,joka mittasi riipputissini. Pääsen leikkaukseen sairaalaan julkiselle puolelle. Eli maksaa vain normaalitaksan mukaan. Olen kärsinyt koko ikäni rumista,raskaista riippareista. Olen kuullut pilkkaa miesystävältäni nuorena. Kun laihdutin,rinnat olivat kaksi nahkapussia. Annan itselleni rintaleikkauksen lahjaksi. Rumemmat ei voi tulla.

Vierailija
14/14 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 35, lapsia useampi, pitkiä imetyksiä takana. Koko D. JA RIIPPUU! Oon toki naimisissa, mutta eipä nämäkään kauniilta näytä ilman liivejä, selällään kun makaa, niin ovat ihan jees :) Mutta näillä mennään, ei kaikesta kannata niin stressata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi