KIrjoitustyyli, MItähän tarkoittaa..
Törmännyt tähän nyt usein, että SAnan, LAuseen tai NImen kaksi ekaa kirjainta kirjoitetaan tahallisesti isolla.. MItä mahtaa merkitä?
Kommentit (5)
niin jotkut kännykät vaan toimii niin, että helposti tulee ison kirjaimen jälkeen toinen iso kirjain, jos kirjoittaa nopeasti, eikä kirjoittaja jaksa korjata. Ei se mitään tarkoita. Et tainnut edes tosissasi kysyä.
Törmännyt tähän nyt usein, että SAnan, LAuseen tai NImen kaksi ekaa kirjainta kirjoitetaan tahallisesti isolla.. MItä mahtaa merkitä?
mutta itselleni nuo ovat typoja.
Itseäni henkilökohtaisesti ärsyttää tupla, tai tripla pisteet.
Ehkä jollain angstiteinillä nuo "ymmärtää" mutta luulisi että aikuiset ihmiset osaavat käyttää välimerkkejä ja kirjoittaa edes suurinpiirtein oikein.
USeimmiten olen tähän törmännyt SÄhköposteissa ja TIlapäivityksissä, joten ei ehkä oo kännyperäistä..
ON yleistä nykyään, ettekö muut oo kiinnittäny HUomiota?
Jos pidät vaihtonäppäintä aavistuksen liian pitkään pohjassa, tapahtuu tuo mainitsemasi ilmiö. Ehkä et itse huomaa tuota, jos olet jättänyt Wordin oletusasetuksen päälle, eli em. typon korjauksen.
Muutamat pisteet lauseen lopussa esimerkiksi näin... ovat minulle kirjoitettuna ajatuksenvirtaa. Eli jos pohdin vaikka jotakin asiaa. Onkohan huomenna lämmin.. vai kenties sataakohan?