Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liitoskivut

Vierailija
23.07.2011 |

minkälaisina teillä on tuntunu liitoskivut? mulla jännä semmonen paineen tunne munasarjoissa ja nivusissa voisko johtua liitoskivuista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tuskaa täälläkin koettu mitä kakkosella ollut. Kävelyt on juurikin pahimpia kivun aiheuttajia eikä seuraavana yönä kyljen kääntämisestä meinaa tulla yhtään mitään viiltävän tuskan kanssa mitä nivusissa tuntuu. Ja vessaan kun pitäisi siitä vielä suoriutua niin melkoista ähellystä tuo välillä on.

Toistaiseksi olen sentäs liikkeelle päässyt vaikkakin se välillä on melko tuskaisaa.

Odotan jo aikaa kun kivut ovat muisto vain.. Nyt menossa rv 37+2 eli ei tässä kai enää kauaa tarvitse kituuttaa.

Vierailija
2/3 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vasta ihan alkutaipaleella raskaus..onko teillä sitte muute ollu tämmösiä tuntemuksia ku ootta ollu raskaana..siis alkuraskaudesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin viime kesänä aivan järkyttävistä liitoskivuista n. rv. 28 alkaen. Tunne oli pikemminkin viiltävää. Kävely (varsinkin pidemmät matkat) olivat lähes mahdottomia. Ja jos joskus erehtyi kävelemään pitempiä matkoja, niin yöllä ei voinut edes kylkeä kääntää, kun niin vihloi nivusissa :/ Pahimmillani jouduin konttaamaan aamuisin, kun ei vaan pystynyt ottamaan jaloilleen. Toivottavasti kuvailemasi oireet eivät pahene kunnon liitoskivuiksi. Nuo munasarjojen paineentuntemukset eivät kyllä kai liitoskipuihin kuulu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi