G: ajeleeko miehesi alapään karvojaan?
Kommentit (31)
on karvainen mies, ei teini. Pallit ja tyvenen, joskus saattaa kokonaan ajella, ehkä kerran pari vuodessa.
olis aika kauheeta jos mies tuolla tuunaisia alaosastoaan jollain höylällä...reps!
eikä todellakaan ajele...toivottavasti ei sellaista koskaan alakaan harrastaa tuntuisi tosi ääliömäiseltä katsella jotain paljasta penistä. Mä rakastan sitä kun miehellä on miehekkäät karvat ja etenkin ne napa-ja nivuskarvat...olen nähnyt miehiä jotka ovat täysin ilman takapuoli tai napa/nivuskarvoja hyi!
aivan kuten minäkin. En ottaisi suihin mieheltä jos samalla karvoja suu ja hampaiden välit täynnä.
joillakin ne haituvat ei kasva yläpäässäkään. Itseasiassa luulen, etä vaikka mies siistisi hiukan karvoitustaan niin naiset ei edes tietäisi sitä. Ajattelisi vain, että minun miehelläni on näin hyvä, ei rehoita liikaa ja onneksi se ei homostele höylän kanssa;-D
nauraisin jos joskus ilmestyis mun eteen kalu ajeltuna :D
tullut mieleen että täytyisikään. Ei ole haitannut suuseksissä ja muutenkin pidän sellaista teinihaihatteluna...karvattomuus on naisten juttu ja sillä siisti! ja tosiaan karvattomaksi ajeltu penis on vain hölmön näköinen...kuten tosta alemmasta ketjusta voi jokainen katsoa.
ajelee munanvarren ja pallit. Ylempää hieman joskus lyhennellään, mutta siinä kyllä karvat saa muuten olla.
Täysin karvaton muna on mielestäni jotenkin liian nakun näköinen, mutta kelpaa kyllä sellainenkin, niinkuin täysin karvallinenkin ;)
seksikumppaneillani on jokaisenlaista versiota.
aivan kuten minäkin. En ottaisi suihin mieheltä jos samalla karvoja suu ja hampaiden välit täynnä.
En erityisemmin pidä suihinotosta ja yleensä teeskentelen koko suorituksen ajan että nauttisin siitä. Inhoan hampaiden raastavaa vaikutusta, jota muuten jokainen nainen tekee suorittaessaan suihinottoa, vaikka yrittäisivät varoa. En myöskään pidä kuolan amylaasista kalullani, tuntuu että olsin allerginen sille.
Jos suinkin mahdollista skipata suihinotto ja päästä heti yhdyntään niin jätän karvani ajelematta.
En tiennyt karvojen ajelun yllyttävän suihinottoon.
T: Suihinotoista ei niin pitävä
Kuin niin?