Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: ajeleeko miehesi alapään karvojaan?

Vierailija
23.07.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin niin?

Vierailija
22/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karvainen mies, ei teini. Pallit ja tyvenen, joskus saattaa kokonaan ajella, ehkä kerran pari vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis aika kauheeta jos mies tuolla tuunaisia alaosastoaan jollain höylällä...reps!

Vierailija
24/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan ajele...toivottavasti ei sellaista koskaan alakaan harrastaa tuntuisi tosi ääliömäiseltä katsella jotain paljasta penistä. Mä rakastan sitä kun miehellä on miehekkäät karvat ja etenkin ne napa-ja nivuskarvat...olen nähnyt miehiä jotka ovat täysin ilman takapuoli tai napa/nivuskarvoja hyi!

Vierailija
25/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuten minäkin. En ottaisi suihin mieheltä jos samalla karvoja suu ja hampaiden välit täynnä.

Vierailija
26/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin ne haituvat ei kasva yläpäässäkään. Itseasiassa luulen, etä vaikka mies siistisi hiukan karvoitustaan niin naiset ei edes tietäisi sitä. Ajattelisi vain, että minun miehelläni on näin hyvä, ei rehoita liikaa ja onneksi se ei homostele höylän kanssa;-D

Vierailija
27/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee onneksi.

Vierailija
28/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraisin jos joskus ilmestyis mun eteen kalu ajeltuna :D

Vierailija
29/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mieleen että täytyisikään. Ei ole haitannut suuseksissä ja muutenkin pidän sellaista teinihaihatteluna...karvattomuus on naisten juttu ja sillä siisti! ja tosiaan karvattomaksi ajeltu penis on vain hölmön näköinen...kuten tosta alemmasta ketjusta voi jokainen katsoa.

Vierailija
30/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelee munanvarren ja pallit. Ylempää hieman joskus lyhennellään, mutta siinä kyllä karvat saa muuten olla.

Täysin karvaton muna on mielestäni jotenkin liian nakun näköinen, mutta kelpaa kyllä sellainenkin, niinkuin täysin karvallinenkin ;)

seksikumppaneillani on jokaisenlaista versiota.

Vierailija
31/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuten minäkin. En ottaisi suihin mieheltä jos samalla karvoja suu ja hampaiden välit täynnä.

En erityisemmin pidä suihinotosta ja yleensä teeskentelen koko suorituksen ajan että nauttisin siitä. Inhoan hampaiden raastavaa vaikutusta, jota muuten jokainen nainen tekee suorittaessaan suihinottoa, vaikka yrittäisivät varoa. En myöskään pidä kuolan amylaasista kalullani, tuntuu että olsin allerginen sille.

Jos suinkin mahdollista skipata suihinotto ja päästä heti yhdyntään niin jätän karvani ajelematta.

En tiennyt karvojen ajelun yllyttävän suihinottoon.

T: Suihinotoista ei niin pitävä