Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun lapsissa on vikana, kun niille pitää koko ajan olla ohjelmaa keksimässä???

Vierailija
23.07.2011 |

Pennut 2 ja 5. Ihan turha tulkuttaa että lapsille riittää tavallinen kotiarki ja kotivirikkeet, lasken päiviä että virikehoito päiväkodissa alkaa, noille ei mikään riitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko jaksat odottaa, että keksivät itse tekemistä? Kyllä ne keksii, jos itse malttaa vaan odottaa, eikä mene ratkaisemaan tekemispulmaa niiden puolesta.

Vierailija
2/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aina itte keksitään tekemistä, sitten kun huvittaa. Ei ole äidin tehtävä koko ajan olla keksimässä tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt käyvät eteisen hengareissa roikkuvien vaatteiden kimppuun. Mut kun en ole ohjelmatoimisto niin en ole.

Lapsia on kaksi, eikö ne voi leikkiä keskenään`??

Vierailija
4/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksänvuotias koko ajan haluaa seuraa minusta ja tekemistä. (Silloin kun ei satu olemaan kaveria) Erityisesti, jos on flunssassa ja pitkään kotona.

Vierailija
5/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kuumuutta. Sotkekoot sisällä.

Vierailija
6/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, ettei äiti ikinä iloisena leiki lastensa kanssa ajaa lapset tuollaisiksi.

Vierailija
7/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että petivaatteita ei revitä sängyistä. Tiettyjä asioita ei vaan tehdä.

Äläkä komenna huutamalla. Se ei ole mitenkään hedelmällistä. Koitat keksiä järkevämpää tekemistä niille. Liikutko sä niitten kanssa ulkona? Ulkoilutatko niin, että väsyvät sekä fyysisesti että psyykkisesti?

Vie ne metsään ja opeta niille vaikka kasvien nimiä, kysele niitä. Äläkä auta yhtään, jos lapset märisevät ettei täällä pysty kävelemään kun on märkää, ei ole polkuja, on hyttysiä, jne.

Sanot että nyt ollaan täällä ja keskitytään näihin hommiin. Tulette perässä ja märinät pois.

Toinen juttu myös, ruokavalio.

Jos lapset ovat hermostuneen, yliaktiivisen oloisia pitäisi tsekata ruokavalio.

Katso kaikesta mitä lapsillesi syötät kaikki E-koodit ja myös kaikki, mikä on nimellä

"sisältää aromia", "sisältää jonkun xxx-aromin lähteen*. Silloin se on ihan keinotekoista paskaa. Sekään ei takaa luonnollisuutta, jos siinä lukee "sisältää luontaisia aromeita". Koska voi olla, että se sisältää niitä ehkä promillen, muut ovatkin keinotekoista paskaa.

Vierailija
8/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän sua.Meillä sama juttu.Mikään ei riitä.

Vierailija
9/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat kyselemään tekemistä enkä just siltä istumalta jaksa kehittää erikoisempaa niin siivoaminen on aina hyvää tekemistä. 5-vuotias varsinkin ymmärtää hyvin. 2-vuotiaan kanssa vähän vaikeampi.

Vierailija
10/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, keksi isommalle välillä kotitöitä joita pitää hoitaa, niin johan alkaa keksiä itse tekemistä, tai sitten saat kivasti apua..! tämä taktiikka oli äidilläni, aina kun oli tylsää niin äiti keksi kotiaskareita ja pikkuhiljaa aloin ihan itse keksiä tekemisyä jos ei huvittanut hommia tehdä.

Vierailija
11/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle, rannalle mars! siellä on yleensä viileämpä kuin sisällä, ainakin kun ei keskipäivällä mene.

Vierailija
12/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin maanneet sohvalla ja katsoneet leffoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän