On se hyvä että tiedotusvälineet saivat taas kunnon heinäkuun jutun "Ruokolahden leijona".
Muuten olisikin ollut puuduttava uutisviikonloppu.
Kommentit (19)
sieltä jää paljon kertomaatkin tai vähemmälle huomiolle.
Suomessa on nyt ollut taas ikävä kyllä monta kuolonkolaria liikenteess' Alavudella viimeksi.
Keäsitö uutisankkaa ei Norjasta saa sitten tekemälläköän
ensimmäisen ja tod. näk. ainoan kerran elämässäni.
Olen luesekellut Norja-ketjuja ja asiallisten viestien joukossa on ääliömäisyyttä, rasismia (joukkosurma oli monikulttuurisuuden syy jne), tietämättömyyttä, sydämettömyyttä huokuvia kommentteja. Niiden takana on varmaan ap:n kaltaisia "ajattelijoita". Päättelen, että he ovat peräisin siitä suuresta joukosta, jotka viime vaaleissa jättivät nukkumatta ja menivät äänestämään Perussuomalaisia.
Olisi kauheaa johtaa puoluetta, jonka kannattajat eivät tunnu tuntevan edes länsimaisen sivistyksen perusperiaatteita.
ensimmäisen ja tod. näk. ainoan kerran elämässäni.
Olen luesekellut Norja-ketjuja ja asiallisten viestien joukossa on ääliömäisyyttä, rasismia (joukkosurma oli monikulttuurisuuden syy jne), tietämättömyyttä, sydämettömyyttä huokuvia kommentteja. Niiden takana on varmaan ap:n kaltaisia "ajattelijoita". Päättelen, että he ovat peräisin siitä suuresta joukosta, jotka viime vaaleissa jättivät nukkumatta ja menivät äänestämään Perussuomalaisia.
Olisi kauheaa johtaa puoluetta, jonka kannattajat eivät tunnu tuntevan edes länsimaisen sivistyksen perusperiaatteita.
täytyy olla persuviha ja pelko syvällä että jaksaa näitä kirjoitella.
joista se ampujakin oli kiinnostunut.
Hommafoorumilla jutellaan juuri noista asioista joista se ampujakin oli kiinnostunut.
Niin jutellaan tälläkin palstalla ja mikäli lehdistöä on uskominen niin samoista aiheista jutellaan myös eduskunnassa ja tehdään oikein lakialotteitakin.
Multa nyt vähän karkas, että mitä yrität kertoa? Paitsi, ettet vieläkään ole päässyt yli persujen jytkystä ja ituhippien tappiosta.
noihin asioihin samalla lailla kuin hommafoorumilla. Jos edes tiedät tuon pommittajan kiinnostuksenkohteita, jotka on annettu julkisuuteen. Voit lukea siitä hommalta....
vastaava kuin se leijona-juttu. Ap:lla ei ole oikein realiteetit tai tilannetaju kohdallaan.
noihin asioihin samalla lailla kuin hommafoorumilla. Jos edes tiedät tuon pommittajan kiinnostuksenkohteita, jotka on annettu julkisuuteen. Voit lukea siitä hommalta....
asioilla on yleensä vähintään kaksipuolta. Molempien kannattajia tarvitaa, jotta syntyy keskustelu.
Se että eduskunnassa samat asiat muotoillaan siveämpään muotoon ei muuta asian sisältöä.
myötätuntoa Norjan aatteensa puolesta kaatuneita nuoria tovereita kohtaan. Heidän aikansa lähteä vain oli eilen.
myötätuntoa Norjan aatteensa puolesta kaatuneita nuoria tovereita kohtaan. Heidän aikansa lähteä vain oli eilen.
vai mistä tämä selittämätön idiotismi tänään palstalle kumpuaa? Oletko koskaan kuullut empatiasta? Mieleltään terve ihminen kokee myötätuntoa tällaisessa tilanteessa!
Ja myötätuntoa en ole tuntenut enää vuosiin enkä mieleltänikään terve ole.
oon lueskellut sieltä täältä homman oslo kirjoituksia ja mun mielestä ne on pysynyt paremmin hanskassa kuin vaikkapa av-palsta tänään.
Tosion homma onkin tiukasti moderoitu (hyvästä syystä)
ei enää erota onko kyseessä uutinen vai fiktiivinen sarjamurhaajaohjelma, se turruttaa sopivasti eikä yli 10 kilometriä omasta sijainnista sattunut joukkotuho kosketa eikä kiinnosta.
Yhtä kiinnostava uutinen kuin formulan aika-ajojen tulokset.
sensuroihan se vaikka Hakkaraisen kapakkaepisodeinkin, siellä turha nähdä niitä videoita.
oon lueskellut sieltä täältä homman oslo kirjoituksia ja mun mielestä ne on pysynyt paremmin hanskassa kuin vaikkapa av-palsta tänään.
Tosion homma onkin tiukasti moderoitu (hyvästä syystä)
Koska tietävät olevansa suurennuslasin alla Oslon ampujan ajatusmaailman jakamisen vuoksi.
sensuroihan se vaikka Hakkaraisen kapakkaepisodeinkin, siellä turha nähdä niitä videoita.
kyllä esim. Aamulehtikin kovin mielellään jättää keskustelusta pois joku arvostelee toimittajaa....
Vauvalehtikin poistaa mielellään tietyn tyyppisiä juttuja, jotka eivät kuulu "imagoon". Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole
Norjan tragediaan, on juttusi todella mauton!
Hyi häpeä ja katso peiliin!