Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon itkenyt koko aamun, kun luin, mitä Norjassa tapahtunut.

Vierailija
23.07.2011 |

Siis aivan kamalaa. Siis onko tää unta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisiä kuin omat nuoret miehenalkuni, jotka nauttivat elämästä niin että ilo pirskahtelee. Sanovat itsekin ääneen, että Äiti, mä niin tajuan eläväni elämän parasta aikaa!



Koko Norja on ihan pirstaleina ja siellä jos jossakin luulin yhteiskunnan olevan varakas ja tasapainoinen. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa tässä yltäkylläisyydessä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista voi käsittää ollenkaan. Mua harvoin järkyttää mitkään uutiset, mutta nyt täytyy kyllä sanoa että itku ei ole kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti ihmisiä vaivaa tässä yltäkylläisyydessä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kaikki eivät elä siinä yltäkylläisyydessä. Suomessakin politiikka enemmän ja enemmän saa aikaan köyhiä, tuloerot kasvavat ja eriarvoisuus lisääntyy. Se luo myös vihaa.

Vierailija
4/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä rikkaampi. Paljon.

Vierailija
5/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia rakkaita murkkujani olen tänään tuossa itku kurkussa katsellut, ollut heistä taas niin kiitollinen ja niin äärettömän surullinen niiden perheiden puolesta, jotka ovat eilen menettäneet oman teininsä. Niistä puhumattakaan, jotka eivät välttämättä tälläkään hetkellä tiedä, onko oma lapsi ammuttujen, loukkaantuneiden vai hukkuneiden joukossa.

Ja kuristaa kurkkua se hätä ja pakokauhu mitä nuo lnuoret siellä saarella ovat eilen joutuneet kokemaan. Kamalaa.

Halikaa rakkaitanne ja kertokaa kuinka paljon heistä välitätte!

Aion illalla sytyttää kynttilän ikkunalle. Sytyttäkää tekin.

Saman ikäisiä kuin omat nuoret miehenalkuni, jotka nauttivat elämästä niin että ilo pirskahtelee. Sanovat itsekin ääneen, että Äiti, mä niin tajuan eläväni elämän parasta aikaa!

Koko Norja on ihan pirstaleina ja siellä jos jossakin luulin yhteiskunnan olevan varakas ja tasapainoinen. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa tässä yltäkylläisyydessä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihervasurit. Olen surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokoaa ehkä omat ajatukseni. Olen samaa mieltä siitä, että muistakaa olla onnellisia omista perheenjäsenistänne. Koska tahansa voi tulla päivä jolloin heitä ei enää ole.

Vierailija
8/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli niin huono olo että oli pakko lopettaa.:( Aivan sairasta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei jälkikasvua, vitun vähän kiinnostaa toisten kohtalot. Maailma hukkukoon paskaan, en välitä, elän ja kulutan surutta, ei kiinosta afrikan nälkää näkevät, kuolkoon....tämä pallo kestää mun elin ajan ja muusta ei ole TODELLAKAAN väliä !!!!!

Vierailija
10/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sinustakin jätti välittämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sinustakin jätti välittämättä

Vierailija
12/12 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itket koko aamun?



Onko sulla kaikki kunnossa?