Voiko olla mahdollista?
Nettiyhteys menee poikki perjantaina, ilmoitetaan palvelun tarjoalle asiasta ja viikonloppuna ei tapahdu mitään. tulevat korjaamaan vian vasta maanantaina??
Jos maksetaan palvelusta niin eikös homman pitäisi toimia?
Naurettavaa "palvelua".
Kommentit (7)
se yleensä menee. Jos haluaa 24/7 palvelua ostaa, siitä pitää maksaa ihan oikeaa rahaa.
Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?
Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.
Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?
Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.
Ensinnäkin lähdetään liikkeelle siitä, että minkän palvelun ei voida odottaa olevan käytettävissä 24/7. Edes nettiyhteyden. Toiseksi, nopeus jolla vikatilanteisiin reagoidaan (normaalioloissa) on määritetty operaattorin kanssa tehtävässä sopimuksessa.
Operaattori ei ole naurettavan kuluttajaliittymän hinnalla sitoutunut siihen, että vikapartio lähtee liikkeelle heti kun puhelin soi, ei edes arkena.
Jos haluat kompensaatiota, voit vaatia lähinnä hinnanalennusta vuorokausilta joina yhteys ei ole käytettävissä, olettaen että syy on operaattorin. Jos taas vika löytyykin vaikkapa kiinteistöstäsi, operaattori ei ole korvausvelvollinen, vaan laittaa myös laskun korjauksesta kiinteistön omistajalta. Jos vika on asiakkaanpäätelaitteessa, lasku korjauksesta tulee luonnollisesti sinulle, eikä taaskaan operaattori maksa mitään.
Mitä ihmeen tekemistä duunarin viikonloppuvapaalla on tän asian kanssa?
Kyllä mä olen sitä mieltä että jos palvelusta maksaa, se pitää olla koko ajan käytettävissä. Tuskin kukaan haluaa tyhjästä maksaa.
on töitä 5 pvä viikossa eli viikonloput vapaat. Näin se vain kuules menee.
Hyvin näytät pärjäävän netin kanssa ilman korjaustakin!
on töitä 5 pvä viikossa eli viikonloput vapaat. Näin se vain kuules menee.
päivistysryhmätkin, mutta ei niitä lähetetä minnekään yhden liittymän takia. Isomman vian takia kyllä, siksi se vikailmoitus kannattaa tehdä, sillä sen kautta operaattori saa tiedon myös ongelmien laajuudesta.
Näin se vaan menne, duunarillakin on viikonloppu vapaata.