Työt alkaa, lapset yksin kotona??
Onnistuuko minulla iltavuoron teko jos tulen kotiin vasta ysin jälkeen?
Lapset ovat 8v ja 10v.
Koulusta kotiin, välipala ja läksyt.
Kaverin saisin varmaan käymään välillä meillä mut miten toi ilta kun kuitenkin lasten pitäs olla sisällä ajoissa ja valmistautua ilta puuhiin.
Olisiko vinkkejä?
Kommentit (6)
Eikö ole kaveriperhettä jossa voisivat olla? Ketään joka voisi tulla auttamaan?
lastenvahdin, sillä oletan, ettei lasten isä ole paikalla?
pärjäävät, jos ovat fiksuja ja reippaita lapsia! Puhelimen vieressä koko ajan, ruuat valmiiksi, opetat mikron käytön. Meillä 9v on minun iltavuoroni ajan ihan reippaasti kotona yksin, eikä siitä mitenkään kärsi. Osaa lämmittää ruuan mikrossa, soitan ainakin kerran tunnissa ja tarkistan, että kaikki ok. Ovi on lukittu, ovea ei saa avata yksin ollessaan vaikka ovikello soi. Hyvin on sujunut.
pärjäävät, jos ovat fiksuja ja reippaita lapsia! Puhelimen vieressä koko ajan, ruuat valmiiksi, opetat mikron käytön. Meillä 9v on minun iltavuoroni ajan ihan reippaasti kotona yksin, eikä siitä mitenkään kärsi. Osaa lämmittää ruuan mikrossa, soitan ainakin kerran tunnissa ja tarkistan, että kaikki ok. Ovi on lukittu, ovea ei saa avata yksin ollessaan vaikka ovikello soi. Hyvin on sujunut.
Nyt onneksi perheessä toinenkin aikuinen mutta edelleen valitsen työpaikkani sen perusteella että saan työvuorotoiveet läpi.