Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työt alkaa, lapset yksin kotona??

Vierailija
23.07.2011 |

Onnistuuko minulla iltavuoron teko jos tulen kotiin vasta ysin jälkeen?

Lapset ovat 8v ja 10v.

Koulusta kotiin, välipala ja läksyt.

Kaverin saisin varmaan käymään välillä meillä mut miten toi ilta kun kuitenkin lasten pitäs olla sisällä ajoissa ja valmistautua ilta puuhiin.

Olisiko vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onneksi perheessä toinenkin aikuinen mutta edelleen valitsen työpaikkani sen perusteella että saan työvuorotoiveet läpi.

Vierailija
2/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat käytännössä heitteillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kaveriperhettä jossa voisivat olla? Ketään joka voisi tulla auttamaan?

Vierailija
4/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvahdin, sillä oletan, ettei lasten isä ole paikalla?

Vierailija
5/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäävät, jos ovat fiksuja ja reippaita lapsia! Puhelimen vieressä koko ajan, ruuat valmiiksi, opetat mikron käytön. Meillä 9v on minun iltavuoroni ajan ihan reippaasti kotona yksin, eikä siitä mitenkään kärsi. Osaa lämmittää ruuan mikrossa, soitan ainakin kerran tunnissa ja tarkistan, että kaikki ok. Ovi on lukittu, ovea ei saa avata yksin ollessaan vaikka ovikello soi. Hyvin on sujunut.

Vierailija
6/6 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäävät, jos ovat fiksuja ja reippaita lapsia! Puhelimen vieressä koko ajan, ruuat valmiiksi, opetat mikron käytön. Meillä 9v on minun iltavuoroni ajan ihan reippaasti kotona yksin, eikä siitä mitenkään kärsi. Osaa lämmittää ruuan mikrossa, soitan ainakin kerran tunnissa ja tarkistan, että kaikki ok. Ovi on lukittu, ovea ei saa avata yksin ollessaan vaikka ovikello soi. Hyvin on sujunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä