Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskisko joku paljonko kaloreita mulle tänään kertynyt?

Vierailija
22.07.2011 |

Syöty on:

pikapuuro (sellanen pussi)

3 keskikokoista perunaa, pari ruokalusikallista raejuustoa, 1/3 kurkku ja n. 5 kirsikkatomaattia

jogurtti

100 g suklaata

Kaksi sämpylää margariinilla ja yksi viipale juustoa

kiiiitosss!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisko joku paljonko kaloreita mulle tänään kertynyt?

Vierailija
2/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki ravintosuositus pallot oli punaisella.

Liikaa kovia rasvoja kaikkien rasvojen osuudesta, liian vähän kuituja, liikaa herkkuja, liian vähän vihanneksia ja hedelmiä.

Johtopäätös on kiloklubin mukaan, että sinun ruokavaliosi ei ole ollenkaan terveellisellä pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole terveellisellä pohjalla. Tänään oli suorastaan hyvä päivä, kun söin jotain lämmintä ruokaa eli ne perunat. Mutta juuri nyt pohdin eniten niitä kaloreita, kun tuntuu, että paino vaan putoaa, enkä omasta mielestäni syö mitenkään kamalan vähän. Olen kyllä tosi aktiivinen liikkuja, joten kyllähän tuollainen 1400:kin palaa siinä nopeasti. ap

Vierailija
4/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonka painat, pituutesi, liikuntasi?

Oletko koko ajan laihiksella?

Kannattaisi paneutua asiaan,,, kun asiaan.

Vierailija
5/5 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole terveellisellä pohjalla. Tänään oli suorastaan hyvä päivä, kun söin jotain lämmintä ruokaa eli ne perunat. Mutta juuri nyt pohdin eniten niitä kaloreita, kun tuntuu, että paino vaan putoaa, enkä omasta mielestäni syö mitenkään kamalan vähän. Olen kyllä tosi aktiivinen liikkuja, joten kyllähän tuollainen 1400:kin palaa siinä nopeasti. ap

Jos todellakin olet aktiivinen liikkuja niin näillä energiamäärillä sinun energiankulutukseen tarvitsemasi kalorit lähtee lihaksista joten alappas vetämään proteiinia nassuun. Jos olet kasvissyöjä ja et syö lihaa niin valitse sellaisia kasviksia joissa sitä proteiinia on.