Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä kehtaan olla bikineissä?

Vierailija
22.07.2011 |

etelänmatka tulossa pikapuoliin. Vatsa täynnä raskausarpia ja ylipainoakin kiitettävästi. :( Selluliitit hölskyy reisissä. äääh...mut siellä kuulema kaikki on bikineissä. Uimapukuja ei näy.

Meneeköhän loma pilalle? :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bikineissä.. mitä välii?

Vierailija
2/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista spekulaatioihin uskomista enkä varsinkaan niiden "noudattamista".

Enkä sitä etteikö "saisi" olla vaikka narubikineissä jos vain kantti kestää, kenenkäänhän ei ole pakko ketään katsella saati tuijotella jos ei näkymä miellytä.

Itse ostin Changesta todella tyylikkään ja hyvännäköisen kokouimapuvun, piiloaarituet rinnoille ja mainio leikkaus, musta pienellä koristeella rintavaossa.

Ensikerralla ehkä bikinit, tuon uikkarin lisäksi mulla oli ns uimatoppi ja housut siihen eli 2-osainen juttu.

PS, en ole mikään "läskikasa" tms mutta silti koin nuo parempina vaihtoehtoina kuin bikinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä on helpompi olla ruma kuin täällä kotimaan rannoilla. Kokemusta on.

Vierailija
4/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti altaalla istuessa pidän usein jotain kevyttä tunikaa tai mekkoa. Tai narutoppia ja pientä hametta. Uidessa sitten pelkät bikinit, ja hiukan kun ovat kuivahtaneet, niin laitan jotain päälle.

On muuten nättejä huiveja, joista tulee hame -saronki tms. Sellainen ja narutoppi bikinien kanssa?

Vierailija
5/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli 2kk sitten etelänmatkalla ylipainoisena. Raskausarpiakin on ja sellua hieman.

Otin matkalle mukaan usent bikinit ja aina valitsin päälle ne, jotka tuntuivat ja omasta mielestä näyttivät parhailta päälläni juuri silloin.

Nyt olen menossa uudelleen rantalomalle, mutta hoikistuneena. Ongelmakohtia on vielä, mutta se ei menoa haitttaa. Olen ostanut lisää bikineitä. Oli vähän pakkokin laihtumisen myötä.

Rohkeasti vain.

Vierailija
7/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisit bikinit jos kuitenkin on ne päällä epämukava olo koko ajan. Siksikö vain kun kaikki muutkin käyttää bikineitä niin sinunkin täytyy. Hanki sellainen uima-asu joka sinusta tuntuu parhaalta, oli se sitten kokouimapuku, tankini tai bikinit. Ja voin taata että siellä on muitakin joilla on raskausarpia ja sellua! Eli rohkeasti vaan!

Vierailija
8/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kannustavia olette! Katsotaan, miten mamman käy. Bikinit aion hankkia, mutta varalta nappaan uimapuvunkin mukaan jos iskee paniikki :)

Vierailija
9/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny etelässä neljä kertaa enkä oo tietäny, että siellä kuuluu olla bikineissä. :o

Oonko vähän juntti. ;)

Vierailija
10/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa hommata niille muuttuneille muodoillensa sopivan kokoiset biksut - esteettinen vaikutelma on paljon parempi niin (ja takuulla omakin olo mukavampi!).

Vierailija
11/11 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käyttänyt ikinä bikineitä, enkä kyllä käytäkään missään olosuhteissa kuin lottovoiton ja vatsanahan kiristyksen jälkeen. Nyt ei puhuta raskausARVISTA vaan kunnolla kurttusesta mahanahasta.