Laihduttajalle kahvin kanssa herkkua?
Ehdottakaahan laihduttajalle sopivaa herkkua aamukahvin kanssa nautittavaksi!
Laihdutan tässä hiljalleen ja pysyvästi yhteensä noin 20 kg, ja keinonani on terveellinen mietitty ruokavalio, säännölliset ateriat ja runsas veden juominen.
Vauhtini on hyvä ja nyt ruokavaliooni mahtuisi joku päivittäinen pieni makea herkku, ja sopiva hetki sille on nyt lomalla aamulla kahvin kanssa, siis varsinaisen aamupalan (ruisleipä, kasvikset ja rahka) jälkeen.
Taustatietona sen verran, että pulla ja keksi eivät maistu, kun taas suklaahan olen hulluna. Raskauksien välissä kun laihdutin, onnistuin pudottamaan 10 kiloa vaikka söinkin suklaata (ei edes tummaa) ja karkkia joskus. En imetä enää, nuorimmainen jo 2v.
Ehdotuksia?
Kommentit (23)
Siinä vaan on se riski että homma lähtee lapasesta,totaalikieltäytyminen on paras ajatus jos suklaa on se kompastuskivi ollut ennenkin. Mutta eihän ne minun läskejäni ole että sikäli ihan sama mulle.
Laihdutusvaihe on otollista aikaa kevyempien ruokien ja herkkujen etsimiseen. Uusien, oman maun mukaisten, kevyempien herkuttelukohteiden löytäminen on tärkeää tulevaisuuttakin ajatellen, sillä tuskin kukaan haluaa elää lopun elämäänsä makunautinnoista kieltäytyen.
Laihdutusaikana on tärkeää opetella kohtuutta kaikkien herkkujen keskellä ja korvaamaan entiset, runsasenergiset mieliherkut uusilla, kevyemmillä makunautinnoilla.
Viikon jokaiseen päivään on hyvä sisällyttää ruokia tai välipaloja, jotka kutkuttavat kieltä ja tuottavat mielihyvää
Ap ehti vasta nyt lukea, kiitos erittäin hyvistä ehdotuksista!