Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MITEN kauan voi kestää ekat menkat Mirenan asennuksen jälkeen?!?

Vierailija
22.07.2011 |

Auttakeehan kanssasisaret, mulle laitettiin Mirena-hormonikierukka kesäkuun alussa, eka kuukausi meni hyvin, mutta sitten alkoi menkat, jotka ovat kohta kestäneet kuukauden!!! Vuoto ei ole runsasta, mutta kuitenkin sitä tulee koko ajan ja yhtään vuodotonta päivää ei ole ollut nyt viimeiseen kuukauteen. Pitäisiköhän tästä jo huolestua, vai onko normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida lohduttaa, mutta mulla vuosi, lähinnä kyllä tiputteli ekat puoli vuotta. Sitten loppui ja sen jälkeen menkat olleet sellaiset että joka kuu ei edes tule tippoja, toisinnaan muutaman tipan verran. Eli uskoisin olevan ok, tosin en ole lääkäri.

Vierailija
2/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tartte huolestua, ei se kylläkään mukavaa ole... Sitten loppui kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli Mirena, taisi mennä eka puoli vuotta vuotaessa, ei paljon naurattanut. Eikä mulla sittenkään menkat loppuneet kokonaan, vaikka vuoto ei ikinä runsasta ollut (ilman hormonaalista ehkäisyä vuodan kuin hana). Munasarjakystien myötä säin hökötyksestä tarpeekseni.

Vierailija
4/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten loppuivat lähes täysin.

Vierailija
5/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia tuo on.kärsivällisyyttä vaatii kyllä.

Vierailija
6/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia tuo on.kärsivällisyyttä vaatii kyllä.

ei mirena vie menkkoja.mulla ne tulee niin kuin normaalistikkin,mutta en vuoda enää kuin seula.

Vierailija
7/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi puoli vuotta! Välillä ihan tiputtelua välillä kovemmin. Sen jälkeen menkat tuli kyllä normaalisti, mutta erittäin niukkana.

Vierailija
8/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.4 oli asennus ja sen jälkeen ollut kolmena päivänä vuotoa + menkat (selviää pikkuhousunsuojilla 6 päivää, niin ihanaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä