Mies, voisitko seurustella naisen kanssa, jolla
A) On ollut joskus sukupuolitauti?
B) On myynyt itseään?
C) On esiintynyt eroottisissa valokuvissa/videoissa?
D) On harrastanut seksiä mustan/arabin/tms. kanssa?
E) On harrastanut S/M-seksiä?
F) On harrastanut seksiä yli kahdenkymmenen kanssa?
G) On harrastanut kimppaseksiä?
H) On ollut ns. sugar daddy, mutta ei seksiä tämän kanssa?
I) On ollut pelkkiä seksisuhteita?
J) On ostanut seksiä?
K) On pettänyt?
Mitä voisit hyväksyä? Mikä olisi ehdoton EI? Kuka tykkää tuhmista tytöistä?
Kommentit (13)
Herpes, HIV yms parantumattomat olis kyllä aika turn off
B) On myynyt itseään?
Ei väliä
Riippuu missä ja millaisissa, todennäköisesti on ainakin hyvän näköinen :)
Ei väliä, kunhan niitä tauteja ei ole hankkinut
Jopa suositeltavaa, jos minunkin kanssa
Ei väliä ja samat kuin edellä
Ei väliä, munkin kanssa jooko?
hmm... ei kiitos :)
Mitä väliä
J) On ostanut seksiä?
Ei väliä, mutta kyllähän naiset nyt ilmankin saa :)
K) On pettänyt?
Ei väliä, mutta tästä voidaan keskustellaMitä voisit hyväksyä? Mikä olisi ehdoton EI? Kuka tykkää tuhmista tytöistä?
Mieluummin ei.
B) On myynyt itseään?
En.
En.
Kyllä.
Kyllä, kunhan ei yritä pakottaa mihinkään.
Kyllä.
Kyllä.
En.
Kyllä.
J) On ostanut seksiä?
En tiedä, ehkä.
K) On pettänyt?
En usko.
A) On ollut joskus sukupuolitauti? - ei mielellään B) On myynyt itseään? - ei C) On esiintynyt eroottisissa valokuvissa/videoissa? -luultavasti ok D) On harrastanut seksiä mustan/arabin/tms. kanssa? - ei merkitystä E) On harrastanut S/M-seksiä? - ok - niin minäkin F) On harrastanut seksiä yli kahdenkymmenen kanssa? - ok G) On harrastanut kimppaseksiä? - ok - minä myös, vaikkei se ole mulle "se" juttu H) On ollut ns. sugar daddy, mutta ei seksiä tämän kanssa? -ei I) On ollut pelkkiä seksisuhteita? ei - toivottavasti osaa myös rakastaa J) On ostanut seksiä? -ei K) On pettänyt? - ei, vaikka em. vastauksilla joku voisi minun ajattelevan muuta.
Ja ps. olen nainen, mutta kumppanini sukupuolella ei sinänsä ole merkitystä:)
-Kyllä, jos vakuutun että se on hoidettu kunnolla eikä vaivaa enää.
B) On myynyt itseään?
-En ehkä. Ainakin epäilyttää.
-Jos esiintynyt yksin, niin kyllä. Samoin, jos esiintynyt toisen naisen kanssa.
-En katso eduksi.
-En ole erityisen S/M-henkinen, joten alkaisin epäillä, että pitemmän päälle suhde minuun ei tyydyttäisi. Mutta muutoin voisin ihan hyvin.
-En ehkä.
-Riippuu siitä, keiden kanssa.
-Jos on sittemmin aikuistunut.
-Jos on sittemmin oppinut osoittamaan oikeaa kiintymystä.
J) On ostanut seksiä?
- En osaa vastata. Ainakin kummastelisin kovasti.
K) On pettänyt?
-Voisin.
Mitä voisit hyväksyä? Jaa-a... yleisesti hyväksyttävät asiat ja koko joukon niiden kyseenalaistuksia.
Mikä olisi ehdoton EI? -Laittomuudet, kivun aiheuttaminen minulle, pysyvän vaurion jättäminen naiseen edes hänen toivomuksestaan, seksi eläimen kanssa.
Kuka tykkää tuhmista tytöistä? -Tuhmat pojat kenties... Mitä tarkoitat tuhmalla?
Heippa,minulla tökkisi tuo sukupuolitauti. Mutta jos halu on pysyä kaidalla tiellä niin antaisin mahdollisuuden, mutta jos elämä on tuollaista enpä paljon perustaisi tuollaisesta. Pidän tuhmista tytöistä jotka kirjoittelevat täällä.M45.
Eikö kaikki naiset olekaan tuollaisia? Minulla ei paljon suhteita ole ollut, mutta suunnilleen nuo kaikki sopii jokaiseen niistä. Toki kokemusta on vain suomalaisista naisista.
A) On ollut joskus sukupuolitauti? OK, JOS HOIDETTU. VIATON TAUTI VOI SATTUA NUORENA HELPOSTI.
B) On myynyt itseään? OLISI AIKA PAHA PALA, ETENKIN JOS EX-ASIAKKAITA PALJON JA SAMALLA PAIKKAKUNNALLA
C) On esiintynyt eroottisissa valokuvissa/videoissa? AIKA HANKALA, JOS SAANUT MEDIAJULKISUUTTA JA EDELLEEN TUNNISTETTAVA
D) On harrastanut seksiä mustan/arabin/tms. kanssa? OK. MENNYTTÄHÄN SE.
E) On harrastanut S/M-seksiä? JEES HOMMAA, JOS EI LIIAN RANKKAA.
F) On harrastanut seksiä yli kahdenkymmenen kanssa? AIKA MONI MUUKIN ON, ELI EI HAITTAA
G) On harrastanut kimppaseksiä? VARSIN YLEISTÄ, ELI OK JOLLEI JOTAIN OUTOJA PIIRTEITÄ.
H) On ollut ns. sugar daddy, mutta ei seksiä tämän kanssa? TÄTÄKIN KAI ON AIKA PALJON, ELI EHKÄ MENNEET VOI OLLA MENNEITÄ
I) On ollut pelkkiä seksisuhteita? KUULOSTAISI AIKA OUDOLTA, JOS IKÄÄ ESIM. YLI 20 V. JA EI KOKEMUSTA SEURUSTELUSUHTEISTA...
J) On ostanut seksiä? VARMAAN AIKA HARVINAISTA... EN VÄLTTÄMÄTTÄ HALUAISI AINAKAAN KUULLA ASIASTA, VARSINKIN JOS ON SELVITTY TAUDEITTA.
K) On pettänyt? TÄÄ ON AIKA IKÄVÄ PIIRRE. VARMAAN TAPAUSKOHTAISTA...
Kuka edes kysyy tollasia asioita? Mua ei todellakaan kiinnosta udella mieheltä esim. seksikumppaneiden lukumäärää, ja jos joku multa kysyy niin en kerro. Jos pidän jostain ihmisestä niin hyväksyn kyllä koko paketin, mutta on jotain asioita joita vaan mielummin en halua ääneen sanottavan. Tiedän esim. että aika moni mies on käynyt maksullisissa naisissa, ehdottomasti asia jota en edes menisi suhteessa kysymään koska en halua kuulla, eikä asia todellakaan edes minulle millään tavalla kuulu.
- jokainen nainen nyt vedättää miehiä saadakseen drinkkejä, koruja, vaatteita, kutsuja juhliin tai illallisia eli sinänsä normaalia toimintaa vaikken miehenä tuosta niin tykkäkään. Vähän siinä voi parisuhteen aikana tuollaisen kanssa tulla olo, että haluaako nainen vain kermat päälrä eikä osallistu arkeen ollenkaan.
A) On ollut joskus sukupuolitauti? B) On myynyt itseään? C) On esiintynyt eroottisissa valokuvissa/videoissa? D) On harrastanut seksiä mustan/arabin/tms. kanssa? E) On harrastanut S/M-seksiä? F) On harrastanut seksiä yli kahdenkymmenen kanssa? G) On harrastanut kimppaseksiä? H) On ollut ns. sugar daddy, mutta ei seksiä tämän kanssa? I) On ollut pelkkiä seksisuhteita? J) On ostanut seksiä? K) On pettänyt? Mitä voisit hyväksyä? Mikä olisi ehdoton EI? Kuka tykkää tuhmista tytöistä?
A) On ollut joskus sukupuolitauti? B) On myynyt itseään? C) On esiintynyt eroottisissa valokuvissa/videoissa? D) On harrastanut seksiä mustan/arabin/tms. kanssa? E) On harrastanut S/M-seksiä? F) On harrastanut seksiä yli kahdenkymmenen kanssa? G) On harrastanut kimppaseksiä? H) On ollut ns. sugar daddy, mutta ei seksiä tämän kanssa? I) On ollut pelkkiä seksisuhteita? J) On ostanut seksiä? K) On pettänyt? Mitä voisit hyväksyä? Mikä olisi ehdoton EI? Kuka tykkää tuhmista tytöistä?
Itseltäni jää A,B,I ja J pois tuosta listasta, ja olen silti ihan tavallinen, nätti ja uskollinen perheenäiti nykyään ja mieheni kyllä tietää "villistä" nuoruudestani. Asiat tuli koettua nuorena, enkä näe niissä mitään ihmeellistä. S&M, kimppaa ja eroottisia valokuvia voisin harrastaa vieläkin mieheni kanssa, mutta ainakaan S&M ei ole hänen juttunsa, mieheni on kilttiä sorttia. :)
B) On myynyt itseään?
J) On ostanut seksiä?
K) On pettänyt?Mitä voisit hyväksyä? Mikä olisi ehdoton EI? Kuka tykkää tuhmista tytöistä?
Useampi noista kohdista on vain positiivista, mutta kohdan K) takia en ikinä voisi viedä suhdetta vakavalle tasolle. Seurustella kyllä pystyisin, mutta en luultavasti ikinä tuntisi mitään syvällistä sellaista naista kohtaan. Minä pidän tuhmista tytöistä.
M34
on bakteeri-, eikä virustauti (tai toisinpäin?) ja on hoidettu antibiooteilla vuosia sitten. Tällöinhän tauti ei poikkea esim. nielurisantulehduksesta mitenkään.
Jos taas on jotain AIDSia tai sen sellaista niin helvettiin sellaiset spitaaliset :(
Pidän tuhmista tytöistä