Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se irc-gallerian tyttö jota haukuttiin täällä on nyt saanut vauvan

Vierailija
01.11.2005 |

Siis se, joka oli siinä pissiksestä tulee mamma ketjussa. Huomasin vaan tuolla galleriassa, oli jo vauvakuvia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suurin osa naisista on ilman meikkiä huomattavasti rumempia kuin tämä nainen.

Vierailija
22/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta herttainen nuori tyttö eikä mikään pissis. Ja tosi suloinen kuva toi mikä on laitoksella otettu. Nuoret, nätit vanhemmat ja uusi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 19, pojalla varmaan vielä vähemmän..

seurusteltu puoli vuotta ja jo paksuna, mukava 1 vee " seukkailulahja" toi vauva. Ei ikä äitiä paranna mutta näkeehän tästä kaikesta ettei hyvä heilu. Tulevaa yh-kastia ja yhteiskunnan tuettavaa. voi jeesus.

Jossain oli puhetta että nuorten ehkäisyneuvolan järjestelyssä ja toimivuudessa olis parantamista, tosiaan.

Vierailija
24/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ail bii bäk

Vierailija
25/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikää 19, pojalla varmaan vielä vähemmän..

seurusteltu puoli vuotta ja jo paksuna, mukava 1 vee " seukkailulahja" toi vauva. Ei ikä äitiä paranna mutta näkeehän tästä kaikesta ettei hyvä heilu. Tulevaa yh-kastia ja yhteiskunnan tuettavaa. voi jeesus.

Jossain oli puhetta että nuorten ehkäisyneuvolan järjestelyssä ja toimivuudessa olis parantamista, tosiaan.

Ja siellä kirjoittelee Pirjo 38vee joka onnellisena odottaa esikoistaan pitkien ja kalliiden keinohedelmöityshoitojen jälkeen??

Vierailija
26/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

41.kommentin takia käyn ettimässä nyt oman kuvani synnytyksen jälkeen

...ail bii bäk

Vierailija
27/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin pissiksen tuntomerkit.

Vierailija
28/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin juttujen tasosta päätellen on vaikeaa kuvittella teidän olevan täysi-ikäisiä ja suurin osa lienee vielä äitejäkin.

Vierailija
29/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29 vee kahden lapsen äiti. Miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, esikoisen sain opintojen loppupuolella.

Ei kaikkien tartte tosiaan mennä samalla kaavalla, mutta olen surukseni nähnyt omassa työssä NIIN monta kertaa mitä näistä tulee. Pää ei kestä, jos vasta muutama kk aiemmin intressit on ollut puolipukeissa poseeraminen jonkun halpisautolehden kannessa.

terv. 43

Vierailija
31/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne kuvat ei ollukkaan otettu digi kameralla...

mun täytyy pyytää miestä kun se tulee töistä skannaamaan sen kuvan koneelle...

Vierailija
32/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen 29 vee kahden lapsen äiti. Miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, esikoisen sain opintojen loppupuolella.

Ei kaikkien tartte tosiaan mennä samalla kaavalla, mutta olen surukseni nähnyt omassa työssä NIIN monta kertaa mitä näistä tulee. Pää ei kestä, jos vasta muutama kk aiemmin intressit on ollut puolipukeissa poseeraminen jonkun halpisautolehden kannessa.

terv. 43

(43 on meidän lähikaupan kassatäti)

Vierailija
33/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyvyt kommunikoida loppuu, niin otetaan nimittely ja kiroilu käyttöön. hyvin sivistynyttä ja aikuismaista.

Vierailija
34/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä 45 arvasit? Sä et uskokaan mitä kaikkea kaupan tädit joutuukaan näkemään...ja tää uus systeemi on tosi kiva, meil on kaikissa siwoissa kassalla netti, josta pääsee vauva-lehden av-palstalle tosi näppärästi. Ja tuolit on onneksi tarpeeksi isoja mun läskiperseelle.

t: 43

Vierailija
35/37 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito päiväkahvilla?

Vierailija
36/37 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla linkityskielto?