se irc-gallerian tyttö jota haukuttiin täällä on nyt saanut vauvan
Siis se, joka oli siinä pissiksestä tulee mamma ketjussa. Huomasin vaan tuolla galleriassa, oli jo vauvakuvia.
Kommentit (37)
Musta herttainen nuori tyttö eikä mikään pissis. Ja tosi suloinen kuva toi mikä on laitoksella otettu. Nuoret, nätit vanhemmat ja uusi elämä.
Ikää 19, pojalla varmaan vielä vähemmän..
seurusteltu puoli vuotta ja jo paksuna, mukava 1 vee " seukkailulahja" toi vauva. Ei ikä äitiä paranna mutta näkeehän tästä kaikesta ettei hyvä heilu. Tulevaa yh-kastia ja yhteiskunnan tuettavaa. voi jeesus.
Jossain oli puhetta että nuorten ehkäisyneuvolan järjestelyssä ja toimivuudessa olis parantamista, tosiaan.
Vierailija:
Ikää 19, pojalla varmaan vielä vähemmän..
seurusteltu puoli vuotta ja jo paksuna, mukava 1 vee " seukkailulahja" toi vauva. Ei ikä äitiä paranna mutta näkeehän tästä kaikesta ettei hyvä heilu. Tulevaa yh-kastia ja yhteiskunnan tuettavaa. voi jeesus.Jossain oli puhetta että nuorten ehkäisyneuvolan järjestelyssä ja toimivuudessa olis parantamista, tosiaan.
Ja siellä kirjoittelee Pirjo 38vee joka onnellisena odottaa esikoistaan pitkien ja kalliiden keinohedelmöityshoitojen jälkeen??
Vierailija:
41.kommentin takia käyn ettimässä nyt oman kuvani synnytyksen jälkeen
...ail bii bäk
Ainakin juttujen tasosta päätellen on vaikeaa kuvittella teidän olevan täysi-ikäisiä ja suurin osa lienee vielä äitejäkin.
olen 29 vee kahden lapsen äiti. Miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, esikoisen sain opintojen loppupuolella.
Ei kaikkien tartte tosiaan mennä samalla kaavalla, mutta olen surukseni nähnyt omassa työssä NIIN monta kertaa mitä näistä tulee. Pää ei kestä, jos vasta muutama kk aiemmin intressit on ollut puolipukeissa poseeraminen jonkun halpisautolehden kannessa.
terv. 43
mutta ne kuvat ei ollukkaan otettu digi kameralla...
mun täytyy pyytää miestä kun se tulee töistä skannaamaan sen kuvan koneelle...
Vierailija:
olen 29 vee kahden lapsen äiti. Miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, esikoisen sain opintojen loppupuolella.Ei kaikkien tartte tosiaan mennä samalla kaavalla, mutta olen surukseni nähnyt omassa työssä NIIN monta kertaa mitä näistä tulee. Pää ei kestä, jos vasta muutama kk aiemmin intressit on ollut puolipukeissa poseeraminen jonkun halpisautolehden kannessa.
terv. 43
(43 on meidän lähikaupan kassatäti)
kun kyvyt kommunikoida loppuu, niin otetaan nimittely ja kiroilu käyttöön. hyvin sivistynyttä ja aikuismaista.
miten sä 45 arvasit? Sä et uskokaan mitä kaikkea kaupan tädit joutuukaan näkemään...ja tää uus systeemi on tosi kiva, meil on kaikissa siwoissa kassalla netti, josta pääsee vauva-lehden av-palstalle tosi näppärästi. Ja tuolit on onneksi tarpeeksi isoja mun läskiperseelle.
t: 43
Vierailija: