se irc-gallerian tyttö jota haukuttiin täällä on nyt saanut vauvan
Siis se, joka oli siinä pissiksestä tulee mamma ketjussa. Huomasin vaan tuolla galleriassa, oli jo vauvakuvia.
Kommentit (37)
Hän on oikeasti tosi mukava ja fiksu nuori nainen ja te teette itsestänne naurettavia pellejä parjaamalla häntä täällä!!!!
Ei kissa ole se pissis vaan te jotka täällä häntä ilkutte, oletteko muka oikeasti äitejä? (keskenkasvuisia paskoja te olette!)
KASVAKAA AIKUISEKSI! (jos se on mahdotonta niin olkaa edes hiljaa!)
Ihan kylmät väreet tulee kun muistelee omia pieniä myttyjä =)
vaikuttais nuorelta kauniilta äidiltä...
eikö?
ja täällä nämä kateelliset möhömahamammat jotka kohta viettävät 35wee synttäreitään esikoinen kainalossa kehtaavatkin häntä haukkua!
Parjata nyt ihmistä jota eivät edes tunne ja vain sen takia että hän on todellinen kaunotar!!!
Onhan tuo liikkis nuori perhe kun vanhemmatkin on niin pienen näköisiä vielä...
Mitäköhän hyvää luulette saavanne aikaiseksi sillä että haukutte täällä jotain nuorta äitiä? Aika sairasta minusta.
Vierailija:
hän on todellinen kaunotar!!!
sitä on haukuttu kun se on nuori ja kaunis =( Ihmeen ilkeää porukkaa täällä.Kasvakaa aikuiseksi!!!
jossa olen kuin petolinnun perse tähän tyttöön verrattuna....
mutta taidan jättää väliin
pointti ei mee varmaan kuitenkaan perille näille parjaajille
vai miksi ???
koittakaa nyt päättää
Mun sisko sai ekan lapsensa 20-vuotiaana, ja edelleen voisi sanoa että hän on monessa asiassa jopa kypsempi kuin minä 26-v. Paljon vaan onnea koko perheelle! :)
että saavat jotain sairasta tyydytystä siitä kun haukkuvat viattomia!
Todellisuudessa näillä haukkujilla on itsellään paha olla ja paska elämä josta saavat syyttää itseään ja sitten he vielä YRITTÄVÄT pilata muiden elämän ja onnen (tosin veikkaan kyllä että huonoin tuloksin..eihän kukaan arvosta heitä ja heidän sanomisiaan!)
vauva on oikein suloinen, vanhemmat vähän ehkä liian nuoria, mutta jos malttavat tajuta, että vauva vie aikaa ja se menee aina oman navan edelle. SIIS AINA! Eiköhän se siitä silloin.
Pitäiskö sitä nyt alkaa ylistään että voi olipa kaunis ilman meikkiä, kun ei ollut.
kyllä mun mielestä olis naurettavamman näköistä jos tämä tyttö olisi täysissä meikeissä tuolla synnytys osastolla :)
vai olitko mahdollisesti itse???
Suurin osa naisista on ilman meikkiä huomattavasti rumempia kuin tämä nainen.
Onko se niin vaikeeta kestää, että joku nuori ihminen on tyytyväinen elämäänsä, onnellinen lapsestaan ja vielä itsetuntoakin tuntuu olevan.
Mitä heidän elämään kuuluu tai mitä siitä puuttuu? Onko kissan sivut täynnä jotain biletys kuvia (ja niitä kyllä löytyy tuolta irc;istä vanhemmilta mammoilta: ollaan perseet olalla ja sitten vielä ylpeänä kirjoitettu joku kuvateksi " mamma vaihto vapaalle" )
Itse olen hänen kanssa jutellut ja voin kyllä sanoa ja vannoa että hän on paras mahdollinen äiti lapseleen ja teidän ahdasmielisten kusipäiden on turha siihen mitään väliin vinkua!
Menkää jo mammat laittamaan miehillenne purkkilihapullia jottei ne Jormat ja Penat vihaisena joudu kotiutumaan!
Vierailija:
vauva on oikein suloinen, vanhemmat vähän ehkä liian nuoria, mutta jos malttavat tajuta, että vauva vie aikaa ja se menee aina oman navan edelle. SIIS AINA! Eiköhän se siitä silloin.
" Maha lähti... ah mikä helpotus :D"