lastenvaatebloggareiden outo maku :)
miksi he ihastelevat rumia talvihaalareita? vauvamallisia, tummia, rumia. Miksi "hienot" vaatemerkit ovat molo, ticket to heaven ja cupcake ym yhtä ruma? en ymmärä!
toinen mielenkiintoinen seikka, miten joutuvat miehelle selittämään ostoksia ja perustelemaan :))))
hauska on vielä, miten otsa kurtussa pohtitaan, mietitään kuin suurta urakkaa, että millaisen haalarin, anteeksi haalariT ostan tänä talvenä ja sitten huokaillaan kuin suurenkin työn tehneenä, ett' no NYt on haalarit 3kpl (+ ainakin 2 takki-housut yhdistelmää) ostettu!!!
ja lisäksi tietysti ainakin 4-5 paria topparukkasia ym ym lisukkeita
oh-oijaa :))))
Kommentit (31)
siinä olet oikeassa:-(
Kaikenlainen ääripäihin menevä toiminta on jotenkin puistattavaa, ei pelkkä satasen teepaita lapsella ole se asia mikä on bloggaamisen arvoista ja jotenkin "parempaa" toimintaa.
Toisen ääripään muodostavat sitten noi bulkki-bloggajat jotka kilvan kehuu toisillaan olevia samanlaisia ruotsalaisten ketjujen vaatteita tai sit just noita toppahaalareita a´la Cupcake.Huoh.
Tai sitten niitä karmaisevia retrokuosia vaatteita tyyliin me&I...
Alkaa ihan oikeasti ajatella, etä tämä rätti on jotenkin kauniimpi kuin vastaava rätti vaikka KappAhlissa koska siinä lukee lapussa joku fiinimpi nimi.
Erityisesti yksi blogaaja, joka pukee lapsensa lähinnä trikooseen tai collegeen on ihan käsittämätön tapaus. Alushousutkin ovat Tommy Hillfiger "kun nämä on meillä todettu kestäviksi". No, ehkä niistä saa sitten hyvän hinnan huutiksessa. " Meidän Miken lempparialkkarit, pari tahraa on mutta niitä ei käytössä kyllä huomaa kun ovat sisäpuolella".
Ymmärtäisin jos nuo vaatteet olisivat jotenkin kauniita ja yhdistelmät onnistuneita, mutta kun eivät ole. Jos näkisin lapset vaikka Ikeassa tietämättä että pikkutytön harmaat leggingsit ovat jostain ulkomaalaisesta kalliista nettikaupasta ja lierihattu vähintään Burberry ja pojan räikeä T-paita tilattu Briteistä ja shortsit kenties Ralph Laurenilta en edes vilkaisisi toista kertaa, ei kiinnittäisi minkäänlaista huomiota. Trikoo on trikoo, ei se muutu siitä että siinä lukee vaikka Cupcake
Ainoastaan yhden tietämäni blogaajan lapset ovat omasta mielestäni aina kauniisti ja silti mukavan oloisesti puettuja arkikuvissakin. Lisäksi arvostan että siinä esiintyy kouluikäinen poika jolla on jo oma tahto ja joka on puettu kauniisti eikä vain leikki-ikäisiä tytönpalleroita puettuna äidin mallinukeksi.
yhden bloggaajan lapselle hankittu asunto? Onko ne ostanut vai vuokranneet sen?
En kyllä siinä näe mitään pahaa, aika yleistähän tuo on.
Asuvat itse niin tavallista tavallisemmassa kasari omakotitalossa kehyskunnassa, että jo varttuneempina (itse olen blogaajan ikäinen, hänen miehensä on käsittääkseni vanhempi) heillä ei siitä voi velkaa enää edes olla, koska on hankittu jo vuosikausia sitten, jo paljon ennen nuorempien lasten syntymää. Tämä kaikki siis tietoa jonka hän on blogissaan itse kertonut. Talon ja sijainnin taas tiedän siksi, että olen ostanut huutiksesta pojan vaatteita ja noutanut ne. Ei todellakaan mikään raharikkaiden asumus. Eli löysää pistää ne superkalliisiin trikoisiin on ihan taatusti ja minun puolestani se on täysin ok vaikka en itse tajua sen homman ideaa!
yhden bloggaajan lapselle hankittu asunto? Onko ne ostanut vai vuokranneet sen?
En kyllä siinä näe mitään pahaa, aika yleistähän tuo on.
Asuvat itse niin tavallista tavallisemmassa kasari omakotitalossa kehyskunnassa, että jo varttuneempina (itse olen blogaajan ikäinen, hänen miehensä on käsittääkseni vanhempi) heillä ei siitä voi velkaa enää edes olla, koska on hankittu jo vuosikausia sitten, jo paljon ennen nuorempien lasten syntymää. Tämä kaikki siis tietoa jonka hän on blogissaan itse kertonut. Talon ja sijainnin taas tiedän siksi, että olen ostanut huutiksesta pojan vaatteita ja noutanut ne. Ei todellakaan mikään raharikkaiden asumus. Eli löysää pistää ne superkalliisiin trikoisiin on ihan taatusti ja minun puolestani se on täysin ok vaikka en itse tajua sen homman ideaa!
on kylläkin rakennettu vasta 90-luvun lopulla ja uudemmat talot 2000-luvulla. Ihan tavallinen omakotialue. Joten kasaria ei kyllä ole. Asumme samalla kylällä ja en bloggaajaa tiedä kuin ulkonäöltä. Aika tarkkaan olet blogia lukenut, itse seuraan myös mutta en ole noita mainitsemiasi tietoja blogista lukenut...
Minusta monet Ticketin, Cupcaken ja Molon haalarit ovat oikeasti kivannäköisiä lasten päällä, tietty poikkeuksiakin on. Reimallakin on lähes joka kausi jokin kiva kuosi, mutta mikään blogien hittimerkki se ei taida olla.
olisin kanssa kiinnostunut lukemaan hyviä blogeja. nyt varsinkin talvivaateasiat kiinnostavat
Käsityöblogit kiinnostaisi minua. Linkkejä siis.
Mistä te näitä blogeja löydätte? Olisi kiva saada pari linkkiä, niin tietäisi mistä ihmiset puhuu ja voisi muodostaa omankin mielipiteen, onko ne siis minusta ihania upeta jne.
Ja hauskaa, että joukossa on ainakin yksi, joka myöskään EI pidä Me&I:n retrokuoseista. Ne trikoopuserot näyttää aluspaidoilta.
Hetki piti miettiä pojan eskarikuvaa katsoessa, että onko yksi poika unohtanut aluspaidan ylleen mutta tunnistin sitten Me&I:n retrohenkisekski ja kalliiksi trikoopuseroksi, minkä tiesin sitten miehellekin sanoa, kun tämä totesi että yksi on unohtanut aluspaidan päälleen....
Tiedättekös, me&Ain myyjä totesi, että heidän yksi pahimmista kilpailijoista on postimyynti-lastenvaatteet, Du&Ja, jotka ovat trendikkäitä, laadukkaita. Ei L&L, joiden vaatteet ovat kyllä laadukkaita, mutta klassisen ajattomia.
Meillä on aika paljon D&J:n vaatteita, kun kerhoon kuulutaan ja ovat nättejä, pojalle että tytölle.
Kaikilla tosiaan ne samat molot/cupcaket/ticketit tai sisustuksessa joku valkoinen/riviera maison/tilda -jutut. Olis kiva nähdä joku tosi persoonallinen blogi, jossa todella on särmää, tyyliin itse tuunatut/ommellut/kirppislöydöt/ulkomaan ihmeet haalarit ja sisustukset.
Kaikilla tosiaan ne samat molot/cupcaket/ticketit tai sisustuksessa joku valkoinen/riviera maison/tilda -jutut. Olis kiva nähdä joku tosi persoonallinen blogi, jossa todella on särmää, tyyliin itse tuunatut/ommellut/kirppislöydöt/ulkomaan ihmeet haalarit ja sisustukset.
täälläkin linkitetty mutta ne blogit saavat myös osansa...
eikä ainakaan linkittää blogiin, modeina on nimittäin tuosta pienestä piiristä ainakin kaksi blogistia..tosin sensuroivat ainoastaan vain tietyt viestit;-)
Mistä te näitä blogeja löydätte? Olisi kiva saada pari linkkiä, niin tietäisi mistä ihmiset puhuu ja voisi muodostaa omankin mielipiteen, onko ne siis minusta ihania upeta jne.
Vuokrakämppään tuskin vaihdetaan kodinkoneita,lattioita yms:D